PracaGrupypl.praca.dyskusjeilu Polakow sp... do UE po 2004? › Re: ilu Polakow sp... do UE po 2004?
  • Data: 2002-01-23 20:28:27
    Temat: Re: ilu Polakow sp... do UE po 2004?
    Od: "Jacuo" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Paweł Paroń" <p...@f...lublin.pl> napisał w wiadomości
    news:slrna4tj0f.nl.pawelp@localhost.localdomain...
    > On Wed, 23 Jan 2002 15:08:35 +0100, tysik <t...@x...polbox.com> wrote:

    Jak słucham np. w autobusie jak tzw. rodacy do siebie "zagadują", to chyba
> [...]
    sobą
    > rozmawiają, nawet tacy całkiem obcy, np. w pociągu, u nas patrzą wilkiem i
    > uważają na kieszenie, żeby nie stracić portfela. Powiem nawet, że to jest
    > jedna z wielu rzeczy, które mnie ciągle zaskakują, gdy wyjadę z Polski
    > gdzieś do cywilizacji, że ludzie się normalnie do siebie odzywają,
    potrafią
    > się zatrzymać jak stoję przy drodze, zapytać czy nie trzeba pomóc, i nie
    > boję się, że zatrzymują się po to, żeby mnie skopać i zabrać mi rower, jak
    > to ma miejsce w Warszawie, gdzie niestety mieszkam.

    Ty masz jakies kompleksy, czy cos ? Nie ma u nas zwyczaju, aby nie pytanym
    proponowac komus udzielanie pomocy ( oprocz jakis dratycznych przypadkow ).
    Za to ja dziesiatki razy pomagalaem ludziom, gdy mnie o to prosili i
    odwrotnie. Ty moze mieszkasz w jakims patalogicznym srodowisku ...

    > Gdzie kupujesz ten mityczny, pyszny, polski chlebek? Bo ja widzę tylko
    > syntetyczną gąbkę, tę samą, co w supermarketach w Niemczech czy we
    Francji.

    Chleb w Niemczech nie umywa sie do naszego, we Francji praktycznie nie ma
    chleba w naszym pojeciu.

    I tak dalej i tak dalej ...... Nie chce mi sie komentowac Twoich komplekow.
    Powiem to tak - Niemcy, czy Austria to kraje o zdecydowanie wyzszym
    poziomie cywilizacyjnym o nas - gdyby jeszcze nie mieszkali tam np.
    Austriacy, tylko jacys normalni, symatyczni ludzie. A w stosunku do
    Wlochow, czy Hiszpanow - nie widze roznicy. A tak gledzenie, to ....

    --
    Jacek