PracaGrupypl.praca.dyskusjeile się czeka na odpowiedź? › Re: ile się czeka na odpowiedź?
    From: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: ile się czeka na odpowiedź?
    Date: 06 Aug 2003 21:43:06 -0700

    "Maciej M." <m...@f...onet.pl> writes:

> [...]
    > teraz prosi się go aby poczekał 3 tygodnie na odpowiedz i przed tym terminem
    > wysle się takową odpowiedz to sprawa jest załatwiona. Wtedy taka osoba nie
    > musi wysyłać tysiecy maili i wykonywać tysięcy telefonów. Własnie mi o to
    > chodziło że dostarczenie niezbednych informacji (jak i kiedy) osobie
    > wysyłającej posiada zalety dala wysyłającego i pracodawcy. I na tym polega
    > paradox że pracodawca woli olać osobe wysyłającą ofertę po to zeby ta osoba
    > bombardowała go mailami i telefonami. To własnie jest niezrozumiałe.

    Nikt srednio inteligentny nie bedzie bombardowal pracodawcy mailami i
    telefonami.

    Jak to w USA jest (przepraszam, ale w innym kraju jak dotad nie
    szukalam pracy, poza Polska): oferty wysylac mozna gdzie sie chce i do kogo sie
    chce. Ze strony www, faksem, poczta, emailem etc.

    Pracodawcy odpowiadaja tylko wtedy, jesli wybiora twoje CV i chca Cie
    zaprosic na rozmowe. I to jest NORMALNE.
    Nikt tutaj sie za to nie obraza, nie tworzy jakichs kosmicznych
    teorii czy nie twierdzi, ze to absurd.

    pracodawcy NIE OPLACA SIE odpowiadac na kazde jedno CV ktore dostanie.
    Do tego celu musialby zatrudnic dodatkowych ludzi - a po co?

    Szukajacy pracy, jesli nie dostana odpowiedzi w okreslonym czasie
    wiedza, ze nie maja co liczyc na ta konkretna firme i szukaja dalej.

    O co TOBIE tutaj chodzi? czujesz sie olany i potrzebujesz sie
    dowartosciowac, i w tym celu chcesz, zeby ci przysylali potwierdzenia,
    ze twoje CV dostali, czy jak?

    > Jednak z moich dotychczasowych obliczeń około 2% firm odpowiada wysyłającemu
    > tak więc narazie trzeba popracować nad odpowiedziami ze strony pracodawcy.

    narazie to ty musisz chyba sam nad soba popracowac i nie oczekiwac, ze
    ktos bedzie wokol ciebie skakal jak wokol spiacej krolewny - tylko
    dlatetgo, ze gdzies swoje CV wyslales.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net