PracaGrupypl.praca.dyskusjeile się czeka na odpowiedź? › Re: ile się czeka na odpowiedź?
  • Data: 2003-08-07 00:57:05
    Temat: Re: ile się czeka na odpowiedź?
    Od: "Maciej M." <m...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    No właśnie o tym pisałem...

    Skoro ktoś kto wysyłał taką ofertę dostanie odpowiedz że oferta dotarła i
    teraz prosi się go aby poczekał 3 tygodnie na odpowiedz i przed tym terminem
    wysle się takową odpowiedz to sprawa jest załatwiona. Wtedy taka osoba nie
    musi wysyłać tysiecy maili i wykonywać tysięcy telefonów. Własnie mi o to
    chodziło że dostarczenie niezbednych informacji (jak i kiedy) osobie
    wysyłającej posiada zalety dala wysyłającego i pracodawcy. I na tym polega
    paradox że pracodawca woli olać osobe wysyłającą ofertę po to zeby ta osoba
    bombardowała go mailami i telefonami. To własnie jest niezrozumiałe.

    Natomiast mój post nie dotyczy problemu osób które mimo wszystko zadzwonią.

    Jednak z moich dotychczasowych obliczeń około 2% firm odpowiada wysyłającemu
    tak więc narazie trzeba popracować nad odpowiedziami ze strony pracodawcy.

    pozdrawiam

    Maciej