PracaGrupypl.praca.dyskusjeile się czeka na odpowiedź? › Re: ile się czeka na odpowiedź?
  • Data: 2003-08-07 08:18:22
    Temat: Re: ile się czeka na odpowiedź?
    Od: "Konrad Inglot" <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    n...@p...ninka.net (Nina M. Miller) napisał(a):

    > pracodawcy NIE OPLACA SIE odpowiadac na kazde jedno CV ktore dostanie.
    > Do tego celu musialby zatrudnic dodatkowych ludzi - a po co?

    Zatrudnic dodatkowych ludzi? Nina, o autoresponderze tam slyszeliscie? Taki
    problem ustawic go zeby wysylal maila z tekstem "Dziekujemy za
    zainteresowanie nasza firma, jesli Panstwa oferta nas zaciekawi skontaktujemy
    sie w ciagu xxx dni/tygodni?"
    Tez mnie to wkurza ale to chyba tylko w Polsce tak jest. Przyklady:
    - rekurtacja do Carlsberga (dni otwarte). Wyslalem zglosznenie z paroma
    dodatkowymi pytaniami/uwagami. Zero odzewu.
    - GW, wyslalem im pare uwag krytycznych dotyczacych ich systemu zostawiania
    CV. Od paru miesiecy cisza.
    - IBM - w zwiazku z rekrutacja wyslalem jakiegos tam maila z jednym pytaniem.
    Cisza.
    - IBM zachodni - wczoraj wyslalem zgloszenie bledu na ich stronie. Po 10
    minutach mail z prosba o dokladniejsze dane. Wyslalem, za 15 minut mail od
    pierwszego goscia z informacja ze moje zgloszenie zostalo przekazane do
    webmastera, po godzinie wiadomosc ze usterka zostala poprawiona,
    przetestowana i dziala ale w razie jakichkolwiek problemow zebym pisalal
    dalej. W kazdym mailu wyrazaja ubolewanie ze zdazyl sie taki blad i
    przepraszaja za klopot i moja mozliwa frustracje z tego powodu. No i maile
    nie wygladaja na automat.
    Z polskich serwisow jakie milo wspominam pod wzgledem reakcji na maile to
    biznesnet.pl - odpowiadali praktycznie natychmiast, zarowno przy zgloszeniach
    bledow jak i zapytan. A poza tym dali mi darmowy dostep do archiwum jak
    potrzebowalem tego do pisania pracy.
    Czyli jednak sie da.

    pzdr
    konlin