PracaGrupypl.praca.dyskusjeile się czeka na odpowiedź? › Re: Re: ile się czeka na odpowiedź?
  • Data: 2003-08-08 08:12:45
    Temat: Re: Re: ile się czeka na odpowiedź?
    Od: "Konrad Inglot" <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    n...@p...ninka.net (Nina M. Miller) napisał(a):

    > tak, tylko ze w Polsce w tej chwili to jest nadmiar pracownikow a nie
    > pracodawcow, tak wiec to ci ostatni moga sobie dyktowac warunki,
    > ergo isc po jak najmniejszej linii oporu.

    Ale jak ktos juz zauwazyl opinia o firmie przenosi sie na produkty firmy. I
    taki szukajacy pracy admin ktorego olal IBM ale laskawie potraktowal Sun w
    koncu prace znajdzie i po jakims czasie byc moze bedzie dysponowal poteznym
    budzetem na zakup serwerow. Jak myslisz, co wybierze przy zblizonych
    parametrach i cenie?
    A po drugie recesja nie trwa wiecznie i za rok czy dwa moze sie okazac ze
    sytuacja robi sie zgola przeciwna. I wtedy dzisiejsza _bezplatna_ troska o
    potencjalnych pracownikow pomoze.
    Zreszta ja tego nie rozumiem, firmy laduje straszna kase w reklame, PR a nie
    wisi im to, jak ich postrzegaja Ci najwazniejsi IMO ludzie czyli potencjalni
    pracownicy lub, co jeszcze grozniejsze, pracownicy konkurencji.

    > nie mieszaj regularnej korespondencji z klientami czy zbierania
    > feedbacku ze strony www z potwierdzaniem otrzymania CV w procesie
    > rekrutacji.

    Moze i rozne ale jak juz pisalem dzialaja tak samo. Czyli nie dzialaja. I to
    w bardzo duzych, znanych firmach, dzialajacych w obszarze IT. Czyli takich
    ktore na chlopski rozum powinny swiecic przykladem i dyktowac kulutre pracy
    dla innych.

    konlin