PracaGrupypl.praca.dyskusjeile się czeka na odpowiedź? › Re: Re: Re: ile się czeka na odpowiedź?
  • Data: 2003-08-08 08:35:19
    Temat: Re: Re: Re: ile się czeka na odpowiedź?
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller) szukaj wiadomości tego autora

    "Konrad Inglot" <k...@N...gazeta.pl> writes:

    > Ale jak ktos juz zauwazyl opinia o firmie przenosi sie na produkty firmy. I
    > taki szukajacy pracy admin ktorego olal IBM ale laskawie potraktowal Sun w
    > koncu prace znajdzie i po jakims czasie byc moze bedzie dysponowal poteznym
    > budzetem na zakup serwerow. Jak myslisz, co wybierze przy zblizonych
    > parametrach i cenie?

    sek w tym, ze serwery oferowane przez obie firmy nie maja zblizonych
    parametrow I CENY :)

    poza tym w takich firmach o zakupie sprzetu wartego setki tysiecy
    dolarow nie decyduja admini.

    admin moze co najwyzej pojsc do szefa swojego i mu przedstawic
    uzasadnienie, przy czym argumenty typu 'a tamta firma nie potwierdzila
    mi, jak im wyslalem CV' beda potraktowane jak dobry zart.

    nie dzialaja tak samo.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net