PracaGrupypl.praca.dyskusje › ile razy dostaliście SWEN-a

  • 11. Data: 2003-09-23 09:25:42
    Temat: Re: ile razy dostaliście SWEN-a
    Od: mixx22 <m...@N...pl>

    "Barbara Stempien" <l...@n...pl> wrote in
    news:bknp0n$crh$1@nemesis.news.tpi.pl:

    > ja tez średnio 20-30 dziennie + info że musze opróżnić skrzynkę. Coś
    > da się z tym zrobić? Jakoś zablokować?
    > Pozdrawiam

    teraz juz sie wiele zrobic nie da. ja zapchalem skrzynke do maksimum i
    poczekam z tydzien. moze jak spamerzy beda dostawac odbite wiadomosci to
    sie troche uspokoi . w sumie to i tak skrzynka na spam

  • 12. Data: 2003-09-23 09:36:30
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "mixx22"
    > teraz juz sie wiele zrobic nie da. ja zapchalem skrzynke do maksimum i

    bankier ma niby Mks_Vira ale dopiero dzis przestal sven nadchodzic - a
    odebralem ponad 70 svenow i tez mialem ostrzezenie ze skrzynka sie konczy
    ;-)
    *** blad ***