PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ile zarabia księgowa?

  • 1. Data: 2003-09-20 10:30:05
    Temat: Ile zarabia księgowa?
    Od: "Jafo" <j...@p...onet.pl>

    Witam

    Czy możecie polecić dobry kurs księgowości od podstaw do samodzielnego
    księgowego. Interesuje mnie kurs w Warszawie.

    Czy można potym znaleść pracę?
    Ile zarabia księgowa?

    Pozdrawiam
    Kozet

  • 2. Data: 2003-09-21 15:26:42
    Temat: Re: Ile zarabia księgowa?
    Od: "Krzysztof 'kw1618\" z Warszawy" <k...@i...pl>

    Użytkownik "Jafo" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Czy możecie polecić dobry kurs księgowości od podstaw do samodzielnego
    > księgowego. Interesuje mnie kurs w Warszawie.

    Małe biura rachunkowe obsługujące jednoosobowe firmy biorą 100-200 zł/mies
    od jednego klienta.
    Roboty niedużo, kilka kwitków na miesiąc.
    Nieduża spółka z o.o. która ma 100-200 operacji na miesiąc za usługi
    księgowe i kadrowe płaci 2000-3000 zł/miesięcznie, przynajmniej w Warszawie.
    Czyli nawet z jednego takiego klienta możesz wyżyć, jeśli oni pokryją ci
    koszty biurowe.

    Krzysztof 'kw1618' GG: 268973
    Warszawa

  • 3. Data: 2003-09-21 18:53:07
    Od: "" <g...@W...onet.pl>

    > Czy możecie polecić dobry kurs księgowości od podstaw do samodzielnego
    > księgowego. Interesuje mnie kurs w Warszawie.
    >
    > Czy można potym znaleść pracę?

    Najpierw zastanow sie, czemu studia ekonomiczne trwaja 4.5 roku, a kurs
    ksiegowy pare mcy.

    Potem pomysl, czy bedac chorym, poszedlbys do lekarza, ktory zamiast studiow
    medycznych, skonczyl kurs pierwszej pomocy.

    pozdrawiam,

    glos

  • 4. Data: 2003-09-22 10:38:31
    Od: "Konrad Inglot" <k...@N...gazeta.pl>

    <g...@W...onet.pl> napisał(a):

    > Najpierw zastanow sie, czemu studia ekonomiczne trwaja 4.5 roku, a kurs
    > ksiegowy pare mcy.

    Dlatego że na studiach muszą się uczyć historii myśli ekonomicznej, makro- i
    mikroekonomii, statystyki, ekonometrii, bankowości, języków i zarządzania
    kadrami a do wypełniania papierów do zusó i usów wcale tego nie potrzeba?

    > Potem pomysl, czy bedac chorym, poszedlbys do lekarza, ktory zamiast studiow
    > medycznych, skonczyl kurs pierwszej pomocy.

    A Ty pomyśl czy jak chcesz mieć kogoś kto przyjedzie do drukarki z zaciętym
    papierem będziesz dzwonił po informatyka z kilkuletnim stażem czy po znajomego
    syna z gimnazjum.

    pzdr
    konlin

  • 5. Data: 2003-09-22 16:49:13
    Od: "Ela Busz" <s...@p...onet.pl>

    Przede wszystkim po takim kursie nie mozesz oficjalnie prowadzic
    uslugowego biura rachunkowego .
    Tak to sie nazywa. Jesli skonczysz dobry kurs ( trwa zwykle 8-9 m-cy)
    to musisz miec duzo szczescia na rynku pracy , zeby znalezc prace w
    jakims biurze.
    Od kilku lat jest nadmiar ksiegowych na rynku .
    Wielu , ktorzy posiadaja certyfikat uprawniajacy do prowadzenia biura
    nie moga znalezc pracy a nie maja pieniedzy na zalozenie wlasnego .
    Przede wszystkim zadaj jednak sobie pytanie czy jestes w stanie
    pracowac b,ciezko po 10-12 godzin i ciagle czytac przepisy, byc na
    biezaco , pozyskiwac klientow itp.
    Na poczatku lat 90 byla to zlota zyla jak wiele innych rzeczy , kiedy
    jest luka na rynku .
    Użytkownik "Konrad Inglot" <k...@N...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:bkmjf7$skt$1@inews.gazeta.pl...

    http://www.gazeta.pl/usenet/