PracaGrupypl.praca.dyskusje › ile razy dostaliście SWEN-a

  • 1. Data: 2003-09-20 16:01:35
    Temat: ile razy dostaliście SWEN-a
    Od: "rob177pl" <r...@W...onet.pl>

    Witam wszystkich grupowiczów,

    wiem, że to NTG, ale:
    często pisuje na pl.praca.(...) więc:
    ile razy dostaliście SWEN-a?

    pozdroofki
    rob

    ps. ja:
    w czwartek 18.09 - 15 razy
    w piątek 19.09 - 24 email-e
    dziś jak dotąd tylko 11 listów z załącznikiem po 106kb każdy

  • 2. Data: 2003-09-20 16:14:04
    Temat: Re: ile razy dostaliście SWEN-a
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    In article <1...@n...onet.pl>, rob177pl wrote:
> [...]
    > w czwartek 18.09 - 15 razy
    > w piątek 19.09 - 24 email-e
    > dziś jak dotąd tylko 11 listów z załącznikiem po 106kb każdy

    Ja dostałem spokojnie ponad 1000 kopii na wiele różnych adresów. ;( Co
    gorsza - MKS_vir na serwerze wydaje się tego nie wykrywać. ;(
    --
    Samotnik
    www.zagle.org.pl

  • 3. Data: 2003-09-20 16:34:49
    Od: "rob177pl" <r...@p...onet.pl>

    musiałem dopiero wczoraj zrobić update danych o wirusach z mks i dopiero
    zaczęło coś wykrywać
    pozdr
    rob

  • 4. Data: 2003-09-20 17:47:20
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    In article <bkhvjb$9jg$1@news.onet.pl>, rob177pl wrote:
    > musiałem dopiero wczoraj zrobić update danych o wirusach z mks i dopiero
    > zaczęło coś wykrywać

    No u mnie niestety mimo updateów dalej leci. :(
    --
    Samotnik
    www.zagle.org.pl

  • 5. Data: 2003-09-20 19:11:53
    Od: "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl>

    0 razy.

    pozdr

    cherokee (+Norton)

  • 6. Data: 2003-09-20 19:44:02
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "rob177pl" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > musiałem dopiero wczoraj zrobić update danych o wirusach z mks i dopiero
    > zaczęło coś wykrywać
    > pozdr
    > rob

    Setki - McAffe z nowa baza jakby nie zauwazal problemu - inna sprawa ze nie
    uruchamiam zalacznikow i kasuje wszystko, ale mimo wszystko powinien
    widziec.
    /p

  • 7. Data: 2003-09-21 09:04:24
    Od: "jaguar" <j...@3...krakow.pl>

    ja srednio za kazdym otwrceim poczty mam kolo 30 tych maili

  • 8. Data: 2003-09-22 21:21:39
    Od: "Barbara Stempien" <l...@n...pl>

    ja tez średnio 20-30 dziennie + info że musze opróżnić skrzynkę. Coś da się
    z tym zrobić? Jakoś zablokować?
    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2003-09-22 21:26:16
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    In article <bknp0n$crh$1@nemesis.news.tpi.pl>, Barbara Stempien wrote:
    > ja tez średnio 20-30 dziennie + info że musze opróżnić skrzynkę. Coś da się
    > z tym zrobić? Jakoś zablokować?

    Kupić sobie konto na serwerze, który ma jakiegoś antywirusa - nie wyblokuje
    to wszystkiego, ale zmniejszy impet do kilku dziennie. Niestety na
    serwerze, na którym dają skrzynki do neostrady, nie ma podobno żadnych
    zabezpieczeń. Trochę wstyd, pewnie we Francji problem wirusów nie istnieje
    ;)
    --
    Samotnik
    www.zagle.org.pl

  • 10. Data: 2003-09-22 21:28:57

    > ja tez średnio 20-30 dziennie + info że musze opróżnić skrzynkę.

    ja mam ich okolo 200-300 dziennie
    norton wykrywa wszystkie
    ale mimo wszystko pozostaje problem spamu,
    ktory juz mnie doprowadza do szalu...

    MC^