PracaGrupypl.praca.dyskusjeile płacą w sklepach typu diverse,solar, reserved? › Re: ile płacą w sklepach typu diverse,solar, reserved?
    From: "tukan" <t...@...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: ile płacą w sklepach typu diverse,solar, reserved?
    Date: Sat, 25 Mar 2006 16:29:55 +0100

    Użytkownik "Nixe" <n...@f...peel> napisał w wiadomości
    news:e03ko9$2v2b$1@news.mm.pl...
    >W wiadomości <news:e03k5s$tpm$1@news.onet.pl>

    > Widać, że nie masz pojęcia o tym gdzie i jak pracowałam :)

    Widocznie jeszcze musisz popracować żeby zobaczyć co nieco :)

    > Oczywiście, że nie. Czy to jednak ma jakieś znaczenie w tej dyskusji?

    Nie ma, ale akcentujesz to z pogardą. Tak jakbyś miała
    pogardę dla jakiegoś mało znaczącego zawodu, np.
    śmieciarz. Każda praca jest przydatna.

    > JAKĄ konkretnie pracę?

    Konkretnie taką, że musi być jakiś przyzwoity obrót, a na to
    jakby nie było masz duży wpływ. Choć widzę, że pracowałaś
    tam gdzie dawali kasę za "przechadzanie się między stojakami".
    Naprawdę nie ugólniaj na podstawie swojego jednostkowego
    przykładu. Tak samo gdy przyjdzie tajemniczy klient czy kierownik
    to nie wypada siedzieć czy stać z założonymi rękoma, ale Ty
    oczywiście wiesz lepiej.

    > No i? Bo nie widzę związku z tematem.

    Akcentujesz swoją niechęć i unikasz słowa zawód w tym przypadku.
    Podaję Ci przykład, że można pracować inaczej niż "przechadzając
    się między stojakami" i nic nie robić.