PracaGrupypl.praca.dyskusje › ide do pracy!

  • 11. Data: 2004-10-19 13:39:34
    Temat: Re: ide do pracy!
    Od: "a&e" <a...@w...op.pl>

    no tak........
    ja tylko powiem, ze moje wymagania finansowe bardzoooooooo
    stopnialy..........
    ale na razie moge sobie na to pozwolic :)
    pozdrawiam

    Ewa (Kraków)
    www.republika.pl/ewa_pasinska

  • 12. Data: 2004-10-19 16:26:36
    Od: "Fotech" <w...@p...onet.pl>

    > polegala na dostarczeniu CV - i tylko na tym, trzecia okazala sie byc ta , w
    > sprawie ktorej zaproszono mnie na rozmowe i ta w ktorej zamierzam w srode
    > podpisac stosowne papiery........
    >
    > wobec 140 wyslanych ofert i odbycia jednej rozmowy i otrzymania trzech ofert
    > z GUP, odbycia rowniez jednej rozmowy i otrzymania pracy mozna by wysunac
    > wniosek ze Urzedy Pracy gora........
    > no, ale to rzeczywiscie wniosek bardzo daleko idacy...........

    A ja mam pytanie ciekawskiego - ile pieniedzy oferuje ktos, kto szuka pracownikow
    przez jakikolwiek x-UP?
    Bo mi sie zawsze wydawało, że tam są oferty pracy dla .. chcacych życ w biedzie
    dalej:) (nie wiem, jak to ładniej nazwac).
    Jesli nie publicznie, to chetnie bym otrzymal odpowiedź na nurtujące mnie pytanie na
    f...@p...onet.pl

    Wojtek