PracaGrupypl.praca.dyskusjehipermarkety a sprawa drobnego handlu › Re: hipermarkety a sprawa drobnego handlu
  • Data: 2003-12-18 17:05:45
    Temat: Re: hipermarkety a sprawa drobnego handlu
    Od: Piotr Hosowicz <n...@i...domain.net> szukaj wiadomości tego autora

    Tom wrote:

    > Drobni sklepikarze mają swoje własne interesy, które prawdę mówiąc
    > mam gdzieś.
    >
    > Mam firmę informatyczną i jakoś nikt się nade mną nie użala,
    > że taki np. Prokom wygrywa wszystkie wielkie przetargi, a ja muszę
    > wyżyć z małych zamówień. Z wielkimi firmami nie mam żadnych
    > szans. A jakoś krzyku nie podnoszę.

    Przestaniesz mieć gdzieś, jak się dohrapiemy poparcia dla Samoobrony na
    poziomie 50% wyborców. Ciekawe gdzie będziesz wtedy spierdalał ze swoją
    firmą ifnormatyczną i kto będzie wygrywał te przetargi, których ty w tej
    chwili nie wygrywasz. Myśl chociaż trochę, to nie boli wbrew pozorom.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Hosowicz