PracaGrupypl.praca.dyskusje › hipermarkety a sprawa drobnego handlu

  • 1. Data: 2003-12-18 03:44:49
    Temat: Re: hipermarkety a sprawa drobnego handlu
    Od: jaropis <jaropis@NO_SPAM.gazeta.pl>

    > Znalezc sobie nisze. Tj wyjsc z asortymentu który ma castorama i
    > wprowadzic marki, których Castorama NIE ma.
    > Przerazajace, ze nawet w miastach wielkosci Zielonej Góry juz markety sie
    > otwieraja.

    Jestem z Zielonej Gory i zgadzam sie, ze to przerazajace. Ostatnio lokalna
    prasa pisala, ze ma tu byc docelowo 10 hipermarketow!!!
    Nie jestem handlowcem (pracuje na uczelni), ale zastanawiam sie kto to
    wytrzyma? Przeciez niedlugo wszyscy, ktorzy mogliby sami prowadzic sklepy
    beda pracowali w hipermarketach za 800 zl tygodniowo, zamiast sami krecic
    interesy. Podatki za to wyjada a) z Zielonej Gory b) z Polski.
    To jest aktywizacja spoleczenstwa???

    Jarek

  • 2. Data: 2003-12-18 11:49:41
    Temat: hipermarkety a sprawa drobnego handlu
    Od: "Mr.Anderson" <a...@N...gmx.net>

    Witam,

    Mam stosunkowo mały sklep z armaturą sanitarną i wyposażeniem łazienek.
    Niestety budują mi pod nosem Castoramę. Czy ktoś ma doświadczenie w sprawie
    na jaki spadek obrotów muszę się nastawić i jak skutecznie może nie
    konkurować co przetwać? Czy drobny handel jest skazany na zagładę czy
    istnieją nisze z której można się mimo wszystko utrzymać?

    Mr.Anderson

  • 3. Data: 2003-12-18 15:01:16
    Od: "Lesio5" <I...@w...pI>

    --

    Leszek Grelak - Lesio5
    "Ino to ciarachy tworde, trza by stoć i walić w morde"

  • 4. Data: 2003-12-18 16:58:55
    Od: "Tom" <t...@p...onet.pl>

> [...]
    > beda pracowali w hipermarketach za 800 zl tygodniowo, zamiast sami krecic
    > interesy. Podatki za to wyjada a) z Zielonej Gory b) z Polski.

    Drobni sklepikarze mają swoje własne interesy, które prawdę mówiąc
    mam gdzieś.

    Mam firmę informatyczną i jakoś nikt się nade mną nie użala,
    że taki np. Prokom wygrywa wszystkie wielkie przetargi, a ja muszę
    wyżyć z małych zamówień. Z wielkimi firmami nie mam żadnych
    szans. A jakoś krzyku nie podnoszę.

    T.

  • 5. Data: 2003-12-18 16:59:13
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

> [...]
    > konkurować co przetwać? Czy drobny handel jest skazany na zagładę czy
    > istnieją nisze z której można się mimo wszystko utrzymać?

    Nie stresuj sie. Zrob dydaktyczna wycieczke do najblizszej dzialajacej
    Castoramy i popatrz na jakosc tego co jest w promocji oraz na ceny tego co w
    promocji nie jest...

    szomiz
    --
    Kto pyta nie bladzi?
    Kto pyta ten bladzi z innymi!

  • 6. Data: 2003-12-18 17:05:45
    Od: Piotr Hosowicz <n...@i...domain.net>

    Tom wrote:

> [...]
    > że taki np. Prokom wygrywa wszystkie wielkie przetargi, a ja muszę
    > wyżyć z małych zamówień. Z wielkimi firmami nie mam żadnych

    Przestaniesz mieć gdzieś, jak się dohrapiemy poparcia dla Samoobrony na
    poziomie 50% wyborców. Ciekawe gdzie będziesz wtedy spierdalał ze swoją
    firmą ifnormatyczną i kto będzie wygrywał te przetargi, których ty w tej
    chwili nie wygrywasz. Myśl chociaż trochę, to nie boli wbrew pozorom.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Hosowicz

  • 7. Data: 2003-12-18 18:19:59
    Temat: Odp: hipermarkety a sprawa drobnego handlu
    Od: "bubu" <j...@o...pl>

> [...]
    > firmą ifnormatyczną i kto będzie wygrywał te przetargi, których ty w tej
    > chwili nie wygrywasz. Myśl chociaż trochę, to nie boli wbrew pozorom.

    Czy myślisz frajerze , że cwaniaki z Samoobrony nie będą brali
    łapówek ogromnych za wydawane zgody na stawianie hipermarketów ???
    Będą brać po prostacku i otwarcie się śmiać , że teraz mają immunitety
    i przez 4-letnią kadencję wszystko im wolno bo tylko oni JESZCZE
    nie kradli .

  • 8. Data: 2003-12-18 18:37:20
    Od: "Fotech" <w...@p...onet.pl>

> [...]
    > beda pracowali w hipermarketach za 800 zl tygodniowo, zamiast sami krecic
    > interesy. Podatki za to wyjada a) z Zielonej Gory b) z Polski.

    Mozesz dobrowolnie trzymac sie smierdzacych drogich sklepikow osiedlowych z
    nieuprzejma obsluga i dzieki temu ten sektor bedzie sie mogl rozwijac, a
    sklepikarze beda mogli wydawac twoje ciezko zarobione pieniadze na swoje
    potrzeby
    Wojtek

  • 9. Data: 2003-12-18 18:39:53
    Temat: Re: Odp: hipermarkety a sprawa drobnego handlu
    Od: Piotr Hosowicz <n...@i...domain.net>

    bubu wrote:

    > Czy myślisz frajerze ,

    Frajerze ? Do kogo ta mowa, cieciu ? Cmoknij mnie w wąwóz.

    > że cwaniaki z Samoobrony nie będą brali
    > łapówek ogromnych za wydawane zgody na stawianie hipermarketów ???

    Oczywiście, że będą brali, tylko ich wyborcy jeszcze nie wiedza, że będą
    brali.

    > Będą brać po prostacku i otwarcie się śmiać , że teraz mają immunitety
    > i przez 4-letnią kadencję wszystko im wolno bo tylko oni JESZCZE
    > nie kradli .

    Jasne, że tak.

    No, prosze, pełna zgodność, a ty zaraz od frajerów.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Hosowicz

  • 10. Data: 2003-12-18 20:53:03