PracaGrupypl.praca.dyskusjehipermarkety a sprawa drobnego handlu › Re: hipermarkety a sprawa drobnego handlu
  • Data: 2003-12-19 07:02:08
    Temat: Re: hipermarkety a sprawa drobnego handlu
    Od: "Bazyl" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "andrzej" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:bru6oa$9la$1@news.onet.pl...

    > Zawsze mnie dziwi, gdy (zakładam) dorosły i poważny facet chwali się
    publicznie czymś czym czego
    > powinien sie wstydzić.

    IMO zadna praca nie hanbi. Wole pracowac w markecie niz byc na zasilku (lub
    co gorsza bezrobotnym bez prawa do zzasilku). Denerwuja mnie osoby, ktore
    mowia, ze jakiejs pracy nie podejma bo "uwlacza ich godnosci". Ty zapewne po
    kilku miesiacach poszukiwania lepszej pracy nie podjalbys sie takiej roboty
    i narzekal, ze w Polsce nie ma pracy...
    Faktem jest, ze majac skonczone studia na porzadnej uczelni oraz
    podyplomowke na jeszcze lepszej, 6 letnie doswiadczenie zawodowe w tym 3
    lata na stanowisku kierowniczym praca sprzedawcy nie jest ta wymazona, ale
    wole taka niz siedzenie w domu i pobieranie 460 zl zasilku.

    --
    Bazyl

    "patriotyzm jest cecha ludzi niebezpiecznych">