PracaGrupypl.praca.dyskusjehipermarkety a sprawa drobnego handlu › Re: hipermarkety a sprawa drobnego handlu
  • Data: 2003-12-19 08:52:20
    Temat: Re: hipermarkety a sprawa drobnego handlu
    Od: "Wojciech Jakóbczyk" <j...@U...TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Mam stosunkowo mały sklep z armaturą sanitarną i wyposażeniem łazienek.
    > Niestety budują mi pod nosem Castoramę. Czy ktoś ma doświadczenie w
    sprawie
    > na jaki spadek obrotów muszę się nastawić i jak skutecznie może nie
    > konkurować co przetwać? Czy drobny handel jest skazany na zagładę czy
    > istnieją nisze z której można się mimo wszystko utrzymać?

    castorama (i jej podobne) ma ta specyfike ze tanie sa tylko rzeczy w
    promocji. pozostale sa drogie, czesto bardzo drogie. oczywiscie w porownaniu
    do takich sklepow jak twoj. ponadto asortyment jest wbrew pozorom zazwyczaj
    bardzo ubogi. niestety, wiekszosc klientow tych sklepow tego nie wie. spraw
    by wiedzieli, i po klopocie. :) jak to dobrze rozegrasz lokalizacja obok
    supermarketu moze sie okazac atutem.

    wojtek