PracaGrupypl.praca.dyskusjehipermarkety a sprawa drobnego handlu › Re: hipermarkety a sprawa drobnego handlu
  • Data: 2003-12-19 11:47:33
    Temat: Re: hipermarkety a sprawa drobnego handlu
    Od: "Tom" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Hehe, a od kogo ma kolega te male zamowienia? Od wielkich siecie handlowych?
    > Nie? To moze wlasnie od malych firm, ktore masz gdzies?

    Jeśli już rozmawiamy w ten sposób, to wiedz, że jest wręcz przeciwnie:

    Duże supermarkety wykorzystują zaawansowane systemy informatyczne i generują
    sporo pracy dla firm informatycznych, w odróżnieniu od małych osiedlowych
    sklepików. Niedawno pracowałem nad analizami związanymi z wdrożeniem
    systemu informatycznego dla jednej z zagranicznych sieci hipermarketów w Polsce.
    Problemy, które ten system miał rozwiązywać, związane są z działalnością na ogromną
    skalę (logistyka etc.) i w ogóle nie występują w przypadku małych sklepików.

    T.