PracaGrupypl.praca.dyskusjehipermarkety a sprawa drobnego handlu › Re: hipermarkety a sprawa drobnego handlu
    From: jaropis <jaropis@NO_SPAM.gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: hipermarkety a sprawa drobnego handlu
    Date: Thu, 18 Dec 2003 03:44:49 +0000

    > Znalezc sobie nisze. Tj wyjsc z asortymentu który ma castorama i
    > wprowadzic marki, których Castorama NIE ma.
    > Przerazajace, ze nawet w miastach wielkosci Zielonej Góry juz markety sie
    > otwieraja.

    Jestem z Zielonej Gory i zgadzam sie, ze to przerazajace. Ostatnio lokalna
    prasa pisala, ze ma tu byc docelowo 10 hipermarketow!!!
    Nie jestem handlowcem (pracuje na uczelni), ale zastanawiam sie kto to
    wytrzyma? Przeciez niedlugo wszyscy, ktorzy mogliby sami prowadzic sklepy
    beda pracowali w hipermarketach za 800 zl tygodniowo, zamiast sami krecic
    interesy. Podatki za to wyjada a) z Zielonej Gory b) z Polski.
    To jest aktywizacja spoleczenstwa???

    Jarek