PracaGrupypl.praca.dyskusje › herbalife??? czy cos wiecie o tej firmie?

  • 1. Data: 2003-04-10 18:12:23
    Temat: herbalife??? czy cos wiecie o tej firmie?
    Od: "Mateusz" <m...@g...pl>

    witam
    mam pytanie do wszystkich grupowiczow
    dotyczy ono firmy HERBALIFE
    zaoferowali mi wspolprace i chcialbym sie czegos wiecej dzowiedziec o tej
    firmie
    czy ktos mial stycznac z owa firma?
    jak tak to bardzo bym byl wdzieczny za wszelkie informacje
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-04-10 20:58:12
    Temat: Re: herbalife??? czy cos wiecie o tej firmie?
    Od: "michu" <6...@n...net>

    Użytkownik "Mateusz" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    > witam
    > mam pytanie do wszystkich grupowiczow
    > dotyczy ono firmy HERBALIFE

    Odradzam. Z tego co wiem to to cos w rodzaju akwizycji. Chodzisz po ludziach
    i wtykasz im cherbatki ziolowe odchudzajace.

  • 3. Data: 2003-04-10 22:13:02
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    Mateusz napisał:

    > mam pytanie do wszystkich grupowiczow
    > dotyczy ono firmy HERBALIFE

    Wejdz w google, znajdz grupe pl.praca.dyskusje i wpisz w wyszukiwarke
    Herbalife, nastepnie zaznacz - sortuj wg daty. Bylo.

    Flyer

  • 4. Data: 2003-04-10 23:12:47
    Od: w...@g...pl (WOJSAL)

    Szanowny(a) Mateusz napisal(a) Thu, 10 Apr 2003 20:12:23 +0200:
    >czy ktos mial stycznac z owa firma?

    Okrutnie drogi starter.
    Produkty tez nie naleza do najtanszych.

    WOJSAL (Wojciech Sałata)

  • 5. Data: 2003-04-11 15:32:41
    Od: "Aja Majkowska" <a...@N...gazeta.pl>

    Mateusz <m...@g...pl> napisał(a):
    Cześć,

    odpuść sobie, nie warto. A poza tym można nałeb od teo dostać. Coś w
    rodzaju "sekty"
    pozdrawiam
    Ajamaja

  • 6. Data: 2003-04-11 18:44:31
    Temat: Odp: herbalife??? czy cos wiecie o tej firmie?
    Od: "roblona" <r...@N...com.pl>

    Taaaa Herbalife ...:)

    Młody jeszcze byłem i do ogólniaka chodziłem ,a chęć zarobienia własnych
    pieniędzy pobudziła mnie do działania.
    Trochę biegałem z ogłoszeniami , dostałem nawet kasetę video na której jakiś
    pan w białym kitlu wypowiada się o zaletach
    produktów itd.
    Może i te proszki i ziółka nie są złe ale brać to ja ich nie zamierzałem -
    jakoś nie miałem zaufania.
    Lampka kontrolna że działają w sposób manipulacyjny włączyła mi się w
    momencie, kiedy każdy z uczestników spotkania wstawał i deklamował swoje
    przypadłości a następnie cudowne ozdrowienie po zażyciu herbatki. Po
    skończonej gadce reszta żywiołowo biła mu brawo. Siedziałem , patrzyłem i
    się zastanawiałem dla jakiej przyczyny urządza się taki cyrk .

    Przyczyną była CENA. Drogie strasznie bo jest cała piramida tych którzy
    czerpią zyski - a zapłaci za to ostateczny odbiorca.
    No ! rzecz oczywista, chcąc dla nich pracować MUSISZ najpierw sam kupić
    zestaw startowy. Na tym się najczęściej kończy się przygoda bo opchnąć to
    dalej jest trudno.

    Śmieszyła mnie gadka że są wybawcami z ludzkich cierpień, że działają na
    rzecz społeczeństwa i tylko dlatego nie ma tych produktów w Aptece bo
    zniknęłyby pośród innych produktów - a oni chcą ulżyć ludzkim cierpieniom.
    Zapytałem się: dlaczegow takim razie to jest takie drogie skoro chcą Państwo
    pomagać ludziom, dlaczego są takie marże ?
    Odparł : Gdyby było tańsze to kupujący nie doceniłby tego produktu. I
    ciągnie dalej : Zdziwiłby się Pan ale naszymi najczęstszymi klientkami są
    emeryci.....

    No tak tylko ufne starowinki dają się nabrać na lep ziółek za cholerną kasę.
    Szkoda. Może i te produkty są niezłe a może są zwykłym placebo, ale system
    dystrybucji jest, uważam- nieetyczny .

    Ciągnąłbym dalej wywód ale tyle wystarczy.
    Rada : Daj sobie spokój i szukaj uczciwej pracy. Mimo, że to trudne.

    Robert

    Użytkownik Mateusz <m...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b74c8n$98g$...@n...news.tpi.pl...

  • 7. Data: 2003-04-11 19:48:52
    Od: "Mateusz" <m...@g...pl>

    >Daj sobie spokój i szukaj uczciwej pracy. Mimo, że to trudne.
    >
    > Robert

    bardzo dziekuje napewno dam sobie spokoj
    odradziliscie mi to w 100%
    dzieki za pomoc i wszystkie inf
    pozdrawiam