PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca w Niemczech

  • 1. Data: 2003-04-10 14:54:50
    Temat: Praca w Niemczech
    Od: "marek_rzepecki" <j...@w...pl>

    Witam,
    Co musze Ja jako obywatel Polski a co pracodawca (niemiecki) jakie papiery i
    czy duzo tej papierkowej roboty, zeby pracowac w Niemczech "na wize"? A
    jezeli bedziemu w UE czy taka prace bedzie mozna dostac "bezproblemowo" tak
    jak u nas? Pytam poniewaz szef mojej siostry w Niemczech chce ja zatrudnic
    "system_legal". Pozdrawiam
    marek

  • 2. Data: 2003-04-10 15:30:42
    Temat: Re: Praca w Niemczech
    Od: "marek_rzepecki" <j...@w...pl>

    Użytkownik "marek_rzepecki" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    tak
    > jak u nas? Pytam poniewaz szef mojej siostry w Niemczech chce ja

    Przepraszam, hihi.....:))) Najpierw napisalem na grupe(z lenistwa) potem
    uruchmilem archiwum NEWSow:)))), i mam juz odpowiedz. Ale czy ta Greencard
    jest potrzebna w Niemczech? pozdrawiam
    marek