PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca w Szwecji

  • 1. Data: 2003-04-10 15:52:18
    Temat: Praca w Szwecji
    Od: Piotr 'Phoenix' Turkowski <p...@w...pl>

    Witam serdecznie!

    Czy ktos ma jakies doswiadczenia z praca w Szwecji? Czy ciezko jest ja
    dostac, jak zarobki oraz gdzie mozna szukac informacji.

    --
    Piotr 'Phoenix' Turkowski
    :: p...@w...pl; GG: #924132

  • 2. Data: 2003-04-11 16:58:05
    Temat: Re: Praca w Szwecji
    Od: k...@b...pl

    Musisz bardzo uważać wybierając pośrednika w takiej wyprawie, często wolno
    sspotkać oszustów którzy cię ogołocą z kasy

  • 3. Data: 2003-04-12 21:42:26
    Od: p...@p...onet.pl

    > Czy ktos ma jakies doswiadczenia z praca w Szwecji? Czy ciezko jest ja
    > dostac, jak zarobki oraz gdzie mozna szukac informacji.

    Ja mam doświadczenie w pracy w Szwecji ale tylko sezonowe ;-) zbiór jagod
    Łatwo tam sie dostajesz : wsiadasz w auto jedziesz na promowisko płacisz jakieś
    500 zł na bilet promowy do 'Karlsrony' ,w bagażniku masz zapas jedzenia na 3
    tygodnie(żarcie tam drogie jest...zresztą jak wszystko w tym kraju ),jakis
    zapas kasy ,i jedziesz na półnoć
    Nie potrzeba żadnych zezwoleń do tego typu pracy ani pośredników!!! ba jak
    byłem ostatnio 2 lata temu to nawet deportowano grupę polaków bo prawo
    szwedzkie do dopuszcza 'zoraganizowanych' grup do pracy