PracaGrupypl.praca.dyskusje › spedpol - testy

  • 1. Data: 2003-04-10 17:08:40
    Temat: spedpol - testy
    Od: "Karol" <K...@p...onet.pl>

    Witam,

    Chodzi o rekrutację w firmie Spedpol.
    Wiem że w pierwszym etapie są testy, a później rozmowa.

    Orientuje się ktoś czego dotyczą testy ?
    jak zarobki ?
    czy może ogólnie jak całość wygląda ?

    Pozdrawiam
    Karol

  • 2. Data: 2003-04-11 17:44:47
    Temat: Re: spedpol - testy
    Od: "jacek" <g...@p...onet.pl>

    > Chodzi o rekrutację w firmie Spedpol.
    > Wiem że w pierwszym etapie są testy, a później rozmowa.
    >
    > Orientuje się ktoś czego dotyczą testy ?
    > jak zarobki ?
    > czy może ogólnie jak całość wygląda ?

    chyba nie powiesz mi, ze na stanowisko kierowcow czy przerzucaczy paczek tez
    sa testy...

    o jezu....

    jacek

  • 3. Data: 2003-04-12 08:56:10
    Od: "KaeL" <k...@...pl>

    Użytkownik "Karol" <K...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > jak zarobki ?
    Jako sprzątaczka, czy kierownik? ;)
    --
    KaeL
    Wytnij tekst pomiędzy znakami _ (włącznie) z adresu