PracaGrupypl.praca.dyskusje › handlowcy - ile zarabiacie ??!!

  • 1. Data: 2005-10-03 17:23:08
    Temat: handlowcy - ile zarabiacie ??!!
    Od: "max20001" <m...@g...pl>

    witam,

    interesuje mnie gdzie mieszkacie, ile zarabiacie, w jakiej branzy dzialacie
    i czy w ostatnim czasie cos sie zmienilo na + / -

    moze jako 1 podam przyklad - trojmiasto i okolice / branza budowlana / 4000
    brutto + premia / samochod i tel.

  • 2. Data: 2005-10-03 18:19:17
    Temat: Re: handlowcy - ile zarabiacie ??!!
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    max20001 napisał(a):

    > moze jako 1 podam przyklad - trojmiasto i okolice / branza budowlana / 4000
    > brutto + premia / samochod i tel.

    To jeszcze napisz ile obrotu robisz co miesiac ;)

    j.

  • 3. Data: 2005-10-03 18:57:50
    Od: czarny <m...@f...art.plum>

    januszek napisał(a):

    > To jeszcze napisz ile obrotu robisz co miesiac ;)

    zaniemówił ;)

    --
    http://www.ef2.prv.pl
    fotografia ślubna | monochromatyczna | retro

  • 4. Data: 2005-10-03 19:05:04
    Od: "angela" <a...@n...pl>

    2000 brutto plus do 80% podstawy -premia. FMCG

  • 5. Data: 2005-10-03 19:27:47
    Od: "max20001" <m...@g...pl>

    > To jeszcze napisz ile obrotu robisz co miesiac ;)
    >
    > j.

    nie, nie zaniemowilem - ale uscislajac - znajoma z agencji szuka dla swojego
    klienta handlowca na ww warunkach
    i jakos nie ma tlumu chetnych - ja pracuje w administracji i mam srednia
    krajowa i mysle powaznie nad zmiana branzy
    i chcialbym wiedziec ile zarabiaja tak na prawde ph

    inny przyklad - znana firma odziezowa, trojmiasto, brand manager, 6000
    brutto, auto, telefon,

  • 6. Data: 2005-10-04 05:16:06
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    max20001 napisał(a):

    [...]

    > i chcialbym wiedziec ile zarabiaja tak na prawde ph

    W tym fachu płaca zależy od pracy jak w żadnej innej. Sypanie liczbami
    nie tu żadnego sensu. Są ph zarabiający powyżej 10 tys zł/mc a są i
    tacy co zarabiają 900 zł.

    Chesz się przetestować do tej pracy? Kup w supermarkecie ramki
    plastikowe do tablic rejestracyjnych po 2 zl. Kup ich 10. Potem przejdz
    sie po miescie i sproboj je sprzedac po 20 zl. Jezeli uda Ci sie to w
    jeden dzien to masz szanse w tym fachu ;)

    j.

  • 7. Data: 2005-10-04 05:25:27
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    januszek napisał(a):

    [...]

    > sproboj

    "Uje sie nie kreskuje" - wiem, wiem - chochlik newsowy, skubaniec jeden... ;P

    j.

  • 8. Data: 2005-10-04 12:31:39
    Od: "Zimny" <d...@e...pl>

> [...]
    > dzialacie i czy w ostatnim czasie cos sie zmienilo na + / -
    >
    > moze jako 1 podam przyklad - trojmiasto i okolice / branza budowlana /

    Śląsk, kosmetyki samochodowe,kleje bud. 1600 brutto premia do 80%
    podst/samochod/telefon/laptop i naprawde duuuuzy teren (płd i zachód
    Polski) - tylko sieci handlowe.

    z...@o...pl

  • 9. Data: 2005-10-04 14:26:34
    Od: "max20001" <m...@g...pl>

> [...]
    > sie po miescie i sproboj je sprzedac po 20 zl. Jezeli uda Ci sie to w
    > jeden dzien to masz szanse w tym fachu ;)

    heh, jesli potrafilbym sprzedac zupelnie niepotrzebna rzecz komukolwiek
    gdziekolwiek z 20x przebiciem to pewnie dzisiaj obracalbym milionami
    i nie zastanawial sie nad zmiana pracy....

    pozdro,
    max

  • 10. Data: 2005-10-04 14:37:58
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    max20001 napisał(a):

    > heh, jesli potrafilbym sprzedac zupelnie niepotrzebna rzecz komukolwiek
    > gdziekolwiek z 20x przebiciem to pewnie dzisiaj obracalbym milionami
    > i nie zastanawial sie nad zmiana pracy....

    Google Polska szuka do pracy menadzerow produktu... Może tam uderz? ;PPP

    j.