PracaGrupypl.praca.dyskusje › grunt to profesjonalizm :)

  • 1. Data: 2003-06-27 09:53:48
    Temat: grunt to profesjonalizm :)
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl>

    Oto fragment ogloszenia z pl.praca.oferowana:

    "Skladanie ofert i CV wylacznie za posrednictwem formularza znajdującego sie
    na stronie
    internetowej: http://programisci.magellan.net.pl
    Wszelkie maile, wyslane w sprawie pracy nie beda brane pod uwage."

    Ok, weszlam na ta strone, wypelnilam formularz, kliknelam na submita i...

    Fatal error: Call to undefined function: mail() in
    /www/html/admin.magellan.net.pl/programisci/index.ph
    p on line 123

    Juz sama nie wiem co myslec o tej firmie...

    Kania

  • 2. Data: 2003-06-27 10:19:51
    Temat: Re: grunt to profesjonalizm :)
    Od: "Andrzej Woźniak" <w...@g...pl>

    Użytkownik Kania <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:bdh46q$k9i$...@n...onet.pl...
> [...]
    > /www/html/admin.magellan.net.pl/programisci/index.ph
    p on line 123

    > Juz sama nie wiem co myslec o tej firmie...

    Na Workservice jest to samo. Formularz nie działa, a na maile wysyłane
    niezależnie nikt nie odpowiada.
    A firma niedawno dostała "Teraz Polska" :-)
    pozdr.

  • 3. Data: 2003-06-27 10:23:26
    Od: " leszek" <s...@N...gazeta.pl>

    Kania <k...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > /www/html/admin.magellan.net.pl/programisci/index.ph
    p on line 123

    > Juz sama nie wiem co myslec o tej firmie...

    Pewnie właśnie dlatego wyrzucili poprzedniego programistę i szukają nowego.
    Może to jakiś konkurs - kto poprawi bład dostanie posadę.

  • 4. Data: 2003-06-27 11:28:08
    Od: Kamil Burzynski <n...@n...com>

    On Fri, 27 Jun 2003 10:23:26 +0000 (UTC), leszek wrote:
    > Pewnie właśnie dlatego wyrzucili poprzedniego programistę i szukają nowego.
    > Może to jakiś konkurs - kto poprawi bład dostanie posadę.

    Znaczy sie trzeba sie wlamac na strone, poprawic blad 'z zewnatrz' a
    pozniej sie dostanie posade i bedzie mozna poprawiac 'z wewnatrz'? :)

    --
    Best regards from
    Kamil Burzynski

  • 5. Data: 2003-06-27 11:58:43
    Od: "Ulek" <u...@i...pl>

    No nie wiem.. to nie jest takie oczywiste - jak juz sie poprawi blad
    to juz im nie bedzie informatyk potrzebny ;)

  • 6. Data: 2003-06-27 12:19:48
    Od: " leszek" <s...@N...gazeta.pl>

    Kamil Burzynski <n...@n...com> napisał(a):

    > Znaczy sie trzeba sie wlamac na strone, poprawic blad 'z zewnatrz' a
    > pozniej sie dostanie posade i bedzie mozna poprawiac 'z wewnatrz'? :)

    Przypuszczam, że oczekują że kandydat rzuci odpowiednie zaklęcie.

  • 7. Data: 2003-06-27 12:26:17
    Od: r...@r...pl

    > Juz sama nie wiem co myslec o tej firmie...

    a ja wiem :-)

    pozdrawiam

    romekk

    --
    020 9434 - NIEZALEZNY dostep ISDN/V90/V110 (Warszawa)
    ppp/ppp

  • 8. Data: 2003-06-27 18:56:14
    Od: "FX" <f...@p...onet.pl>

    > Juz sama nie wiem co myslec o tej firmie...

    Identyczna sytuacja byla kilka dni temu na stronie
    firmy... (nazwy nie wymienie ale to jedna z najwiekszych w kraju)
    Dodam ze to firma informatyczna.

    FX

  • 9. Data: 2003-06-27 19:59:22
    Od: p...@e...pl

    no co ty chcesz sami profesjonalisci.

    Pozdrawiam
    Pawel Gasiorski
    www.e-gsm.pl

  • 10. Data: 2003-06-28 15:34:11
    Od: "shrini" <s...@w...pl>

    Witam, bylem na tej stronie, obejrzalem i powiem wam co mysle. Jest to jakas
    firmemka wyciagajaca dane osobowe od niczego nie podejzewajacych ludzi.
    Nastepne nabijanie w butelke. Sprawa z bledem jest z ich strony przemyslana.

    Pozdrawiam