PracaGrupypl.praca.dyskusje › Umiejętności sekretarek.

  • 1. Data: 2003-06-27 08:28:14
    Temat: Re: Umiejętności sekretarek.
    Od: ".:: Bary ::." <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "PawełW" <f...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:bdguop$l3c$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Akurat ostatnio dość często dostaję sporo dokumentów pisanych przez
    > sekretarki z różnych instytucji i jakiejś firmy.
    > Oświećcie mnie czemu baba na etacie sekretarki nie ma pojęcia o pisaniu w
    > Wordzie podczas gdy ludzie po studiach żadnej pracy nie mogą dostać (a
    wiele
    > dziwczym posżłoby nawet na etat sekretarki aby robotę dostać)???
    > A jakie te babsztyle są mądre i czego to w gadce nie potrafią.
    >
    > PawełW.

    Te babska "wkreca" do firmy: maz, syn, corka, ziec, kolezanka itp.

  • 3. Data: 2003-06-27 09:09:34
    Od: "KK" <m...@n...wp.pl>

    To stwierdzenie można chyba a raczej powinno odnościć się do wszystkich
    zawodów a nie tylko sekretarek i nie wszystkich sekretarek i innych. Czy to
    nie było uogólnienie z Twojej strony

  • 4. Data: 2003-06-27 09:19:11
    Od: "PawełW" <f...@g...pl>

    > To stwierdzenie można chyba a raczej powinno odnościć się do wszystkich
    > zawodów a nie tylko sekretarek i nie wszystkich sekretarek i innych. Czy
    > nie było uogólnienie z Twojej strony

    Ok powinno odnosić się do wszystkich zawodów. Uczciwe panie sekretarki
    posiadające umiejętność pisania w Wordzie (umiejące używać przynajmniej
    tabulatorów, wyrównania i justowania i nie stawiające na końcu każdej lini
    entera) proszę o wybaczenie. Reszcie niech będzie wstyd że w XXI wieku z
    edytorem tekstów sobie nie radzą.

    PawełW.

  • 5. Data: 2003-06-27 10:42:02
    Od: "martin" <m...@d...pg.gda.pl>

> [...]
    > entera) proszę o wybaczenie. Reszcie niech będzie wstyd że w XXI wieku z

    A może masz to ty masz zbyt słabą "korekcję błędów". Daj ten sam tekst do
    przeczytania 1021 osobom i sprawdź dla ilu jest nieczytelny :)

    martin

  • 6. Data: 2003-06-27 12:26:42
    Od: "PawełW" <f...@g...pl>

    Użytkownik "martin" <m...@d...pg.gda.pl> napisał w wiadomości

    > A może masz to ty masz zbyt słabą "korekcję błędów". Daj ten sam tekst do
    > przeczytania 1021 osobom i sprawdź dla ilu jest nieczytelny :)

    Nie bardzo rozumiem co ma korekcja błędów do 30 spacji zamiast
    wyśrodkowania.
    Dokumenty w Wordzie pisze się między innymi po to aby mozna je było
    wydrukować, łatwo formatować i później ewentualnie do czegoś wykożystać. Są
    pewne zasady. Jak się ich nie przestrzega to bynajmnie nawet na wydruku nie
    wyjdzie formatowanie eleganckie. Nie raz musiałem uczyć Panie którym Word
    nie chciał równo znaków poustawiać, bo 3 spacje w jednej linijce nie równały
    się 3 innej.
    Ja nadal uważam iż sekretarka powinna znać dobrze obsługę worda a nie
    tylko napisać parę linijek.

    PawełW.

  • 7. Data: 2003-06-27 12:40:00
    Od: "Nuori76" <n...@w...pl>

    "PawełW" <f...@g...pl> wrote in message
> [...]
    wiele
    > dziwczym posżłoby nawet na etat sekretarki aby robotę dostać)???

    A wiesz ile dziwczyn właśnie po studiach nie ma pojęcia o pisaniu w Wordzie
    :)))
    Wiem bo czytam przysyłane do nas CV w wersji elektronicznej - i ktoś z
    wyższym wykształceniem pisze: doskonała zanjomość Worda, a np. zamiast
    tabulatorów używa spacji :)))

    pzdr
    PiotrP

  • 8. Data: 2003-06-27 13:17:11
    Od: "KK" <m...@n...wp.pl>

    CZy wy nie macie moji drodzy nic innego do roboty tylko grymaszenie i
    rozwodzenie się nad tym ilekto spacji postawił a kto wstawił tabulatora a
    kto enter itp, itd. Jakaś męska menopauza?
    Wielcy Panowie fachowcy, specjaliści od Worda ...A co umiecie jeszcze oprócz
    omawianego worda?

    Pozdrawiam i życzę miłego weekendu.
    M.

  • 9. Data: 2003-06-27 13:46:54
    Temat: Odp: Umiejętności sekretarek.
    Od: "Siara" <e...@w...pl>

    Użytkownik Nuori76 <n...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bdhh3q$l1n$...@a...news.tpi.pl...
    > zgadzam się i przyznaje do błędu :)
    > powinienem napisać dzwczyn i CHŁOPAKÓW po studiach ...
    > bo te wordowskie gafy nie są w żaden sposób powiązane z płcią :)))
    >
    > i podsumowując: smutne to że na wielu wyzszych uczelniach nie uczą
    chociażby
    > korzystania z edytora tekstu :((
    >
    > Miłego weekendu z dala od kompa
    > Pozdrawiam
    > PiotrP

    Casem nie mają nawet na czym! W jednej z pracowni komputerowych, na takiej
    jednej uczelni, sprawne były 3 komputery z 9 i co miała przy nich się
    nauczyć 12 osobowa grupa???
    Poza tym czepiacie się drobiazgów! Każdy pisze jak mu wygodnie i szybciej! A
    co poza liczeniem spacji i wstawianiem tabulatorów umiesz w wordzie
    zrobic??? Jeśli uważasz, że to to takie ważne, to zachęcan do odwiedzenia
    czasem chatów. Tam jest ciekawy język, jakby nasz ale nie do końca.
    Zamiast się tu rozwodzić weż się do roboty!
    --
    Pozdrawaim Siara
    press e...@w...pl

  • 10. Data: 2003-06-27 14:09:28
    Od: "Siara" <e...@w...pl>

    Użytkownik Nuori76 <n...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bdhip0$1f5$...@a...news.tpi.pl...
    > Chciałem tylko napisać że koleżanki i koledzy piszą w swoich CV - "bardzo
    > dobra znajomość MS Word" - a w przygotowanym w tymże edytorze CV np.
    > justowanie jest uzyskane dzięki 'spacjom' - jak nie umiecie dobrze Worda
    czy
    > czegoś innego to nie piszcie, że umiecie bo dyskredytujecie się w oczach
    > pracodawców !!
    >
    > Pozdrawiam
    > PiotrP

    A nie wpisując obsługi worda do CV pewnie nie mam szans na pracę w
    większości firm. Bo co ta za mgr który nie umie pisać na komputerze.
    I tak znowu mamy błędne koło...
    --
    Pozdrawaim Siara
    press e...@w...pl