PracaGrupypl.praca.dyskusje › WIZYTA LEKARSKA

  • 1. Data: 2003-06-27 09:06:34
    Temat: WIZYTA LEKARSKA
    Od: "Aurore" <s...@o...pl>

    Witam,
    być może moje pytanie jest niezgodne z tą grupą, ale trapi mnie pewna
    sprawa.
    Jestem na zwolnieniu chorobowym od dluzszego czasu, ostatnio pani doktor nie
    wyznacza mi terminu nastepnej wizyty, tylko kaze zadzwonic pare dni
    wczesniej, aby go ustalic.
    Nie wiem, co to ma na celu, bo ostatnio 3 godziny naczekalam sie w
    przychodni, zeby mnie przyjela.
    Czy moze jest to forma sprawdzenia mnie, czy pamietam, aby zadzwonic?
    Wszystko to mnie stresuje i nie rozumiem tego po prostu.
    Moze mieliscie podobna sytuacje? Bo ja nie wiem o co chodzi :(

    Pozdrawiam
    Aurore