PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zus

  • 1. Data: 2003-06-27 09:59:00
    Temat: Zus
    Od: p...@b...com.pl (Madzik)

    Witam !
    Mam pytanie czy jesli pracuję na umowę zlecenie firma może mi płacić ZUS czy
    muszę płacić go sama ?
    Czy mogę iść zarejestrować się do PUP?
    Pozdrawiam
    Mad

  • 2. Data: 2003-06-27 10:03:06
    Temat: Re: Zus
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Madzik" <p...@b...com.pl> napisał w wiadomości
    > Witam !
    > Mam pytanie czy jesli pracuję na umowę zlecenie firma może mi płacić ZUS
> [...]

    Na umowe zlecenie, to pracodawca odprowadza ZUS i inne skladki, no chyba, ze
    jestes studentka, to wtedy to jakos inaczej wyglada, ale i tak obowiazek
    zgloszenia do ZUSu, NFZ i US spoczywa na pracodawcy. Pracujac na umowe
    zlecenie, to raczej nie masz po co isc do Urzedu Pracy, bo tam rejestruja
    tylko bezrobotnych.

    Kania