PracaGrupypl.praca.dyskusjegodziny nadliczbowe w upale › Re: godziny nadliczbowe w upale
    From: "Krzysztof" <k...@i...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: godziny nadliczbowe w upale
    Date: Wed, 14 Jul 2010 23:05:02 +0200
    <i1g1pt$90m$1@news.dialog.net.pl> <i1gu92$vtl$1@node1.news.atman.pl>
    <4c3c1995$0$19164$65785112@news.neostrada.pl> <i1hf3v$50u$1@news.onet.pl>
    <i1in90$rbf$1@news.net.icm.edu.pl> <i1jugr$b5l$1@news.onet.pl>
    <4c3daa16$0$2585$65785112@news.neostrada.pl> <i1keb4$shr$1@news.onet.pl>
    <4c3dca91$0$19166$65785112@news.neostrada.pl>

    Użytkownik "entroper" <entroper-pocztaonetpeel> napisał

    > Całkowicie się zgadzam. Wymagam tylko konsekwencji

    Ja również, tylko od drugiej strony :)

    > mówiąc coś o "zaangażowanie w budowanie", "partnerstwo",

    To nie ja.

    > "klient nalega"

    A tu owszem. Klient nalega, klient wymaga, więc się klienta obsługuje jak
    należy. Klient nie zaspokaja potrzeb jedynie pracodawcy, tylko zostawia
    kasę, z której jest wynagrodzenie dla pracownika. Jeśli więc pracownik nie
    jest w stanie zrozumieć tak prostej zależności, to coś jest "nie halo".
    Idąc do restauracji też się zapewne wkurzasz na niekompetentnego kelnera,
    który w dodatku burczy pod nosem, że to nie jego lokal i jak Ci się nie
    podoba, to ...

    > (nawet, jeśli rzeczywiście nalega - ale przecież nie na pracownika) itp.

    Dlaczego nie na pracownika? Czy z klientami rozmawia tylko i wyłącznie
    właściciel firmy??

    > Klient nalega, to dogadujemy się na inną stawkę (albo na coś innego) i
    > wio.

    Już napisałem (chyba Tobie, nie kojarzę teraz), że chyba mało miałeś w
    życiu do czynienia z walką o kontrakty przy dużej konkurencji na rynku, gdy
    każda Twoja próba negocjacji skutkować może rozwiązaniem przemiłej
    współpracy w przyszłości.

    > uważają, że
    > przerobić można każdą robotę, byle tylko mieć odpowiednie gadane albo
    > odpowiednią dozę brutalności.

    Nie bardzo rozumiem, co chciałeś przez to powiedzieć.