PracaGrupypl.praca.dyskusjegodziny nadliczbowe w upale › Re: godziny nadliczbowe w upale
  • Data: 2010-07-14 21:12:16
    Temat: Re: godziny nadliczbowe w upale
    Od: "Jackare" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:i1l7oe$405$1@news.dialog.net.pl...

    > Ale na nim byłeś?
    Byłem. Dawno bo dawno, ale byłem Potem byłem drugi raz na szkoleniu
    prowadzonym przez doświadczonego maklera. Różnica była powalająca.
    > Ale na nim byłeś?
    Nie. Byli moi pracownicy. Wynudzili się i stracili dwa dni czasu.

    > Ale na nim byłeś?
    Nie. Był mój brat.

    > Ładne te opowieści, zgrabne, ale coś z nich wynika?

    A coś ma wynikać? W sprawie upałów w pracy raczej nic. Tak sobie klachamy
    przecież...

    > Pewnie. Np. szkolę w zakresie samoleczenia (...) raka płuc dietą
    > Kwaśniewskiego.
    > Z czegoś trzeba żyć, biznes is biznes, nie?

    I nie masz oporów moralnych przed wciskaniem ludziom trującej diety? Ja bym
    miał choć pewne trucizny umiejętnie dawkowane są lekarstwami.
    --
    Jackare