PracaGrupypl.praca.dyskusjegodziny nadliczbowe w upale › Re: godziny nadliczbowe w upale
  • Data: 2010-07-14 21:23:55
    Temat: Re: godziny nadliczbowe w upale
    Od: "Krzysztof" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> napisał

    > To może ty jesteś w takim razie kiepskim byznesmenkiem?

    Może. Pochwal się swoimi osiągnięciami w tej dziedzinie, to porównamy.

    > Nie tak samo. On pracuje jeszcze na ciebie. Poza tym on pracuje na siebie
    > sam, a ty czerpiesz zyski z cudzej pracy.

    Sorki, ale albo bredzisz z powodu upałów albo masz jakieś holywoodzkie
    pojęcie o prowadzeniu własnej firmy w Polsce.
    Właściciel też bywa pracownikiem we własnej firmie. A często i poza nią.

    > I to nie jest zarzut, to nie jest co do zasady nic złego. Ktoś organizuje
    > pracę, inni ją realizują, zyski do podziału.

    A organizacja pracy (pomijam, że to tylko jeden z obowiązków właściciela),
    to się jakoś automagicznie dzieje czy ktoś musi nad tym pogłówkować? Bo
    wiesz, praca to nie tylko stukanie młotkiem czy machanie łopatą.

    > Ale innym chcesz ustalać jak długo pracują, prawda?

    ???

    > I tak samo osobistą sprawą są osobiste zarobki pracownika, prawda? I może
    > z tą informacja zrobić co się mu podoba, prawda?

    ???

    > A ktoś jednak może uważać inaczej.

    A co mnie to obchodzi, to sobie uważa ktoś inny? To mój zysk i robię z tym,
    co uważam za stosowne.

    > A ponieważ sam nie poradzi to zainteresuje tymi sprawami US, PiP, Sanepid
    > i co tam jeszcze (no NIK może nie, bo się drobnicą nie zajmują).

    Dobrze się aby czujesz? US, PIS, NIK i Sanepid miałyby dyktować mi, co mogę
    sobie kupić za swoje wynagrodzenie czy dywidendę?
    Wiem, że upały mają wpływ na jasność umysłu, ale żeby aż tak ...