PracaGrupypl.praca.dyskusjegodziny nadliczbowe w upale › Re: godziny nadliczbowe w upale
    From: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: godziny nadliczbowe w upale
    Date: Wed, 14 Jul 2010 22:47:31 +0200
    <i1g1pt$90m$1@news.dialog.net.pl> <i1gu92$vtl$1@node1.news.atman.pl>
    <i1i77i$eet$2@news.dialog.net.pl> <i1i7j4$enu$1@news.dialog.net.pl>
    <i1ir0k$8n3$1@node1.news.atman.pl> <i1j1uj$tbq$1@news.dialog.net.pl>
    <i1jkkq$f2d$1@node1.news.atman.pl> <i1l0ni$vfq$1@news.dialog.net.pl>
    <i1l3jg$kni$1@node2.news.atman.pl> <i1l4o7$263$1@news.dialog.net.pl>
    <i1l6p3$l5v$1@node2.news.atman.pl>

    W wiadomości news:i1l6p3$l5v$1@node2.news.atman.pl Jackare
    <j...@i...pl> pisze:

    > No to mylisz się.
    W każdym razie tego nie sprawdzę.
    I nie szkodzi.

    > Słownictwo i sposób argumentacji niesie życie i konieczność ciągłej walki
    > o swoje i o to by utrzymac się na powierzchni.
    Co to jest to "swoje" i na czym polega walka o nie? Na tym co opisywałeś, że
    robisz?
    Jeżeli tak, to wiesz na powierzchni czego jesteś?
    A jeżeli nie, to po co to całe ściemnianie? Kiepska prowokacja?

    > Jaki podtekst? Widzisz coś czego nie napisałem?
    Napisałeś, że nie uczestniczyłeś w _głupkowatych_ szkoleniach. Oczywiście
    głupkowatych wg ciebie. No i dodatek "a juz na pewno nie w tych...".
    Sądziłem, że to taka furtka. Ale może cie przeceniłem, albo skapowałeś, że
    ja to skapowałem i teraz udajesz Greka. :)

    > Powiem więc bezpośrednio:
    > - jeżeli szkolenie z instrumentów i technik inwestycyjnych prowadzi
    > nieopierzony młokos po finansach, a nie inwestor lub makler który zjadł
    > zęby na instrumentach finansowych, spekulacjach giełdowych, okresowych
    > spadkach i wzrostach itp to jest to dla mnie starta czasu.
    Ale na nim byłeś?

    - jeżeli szkolenie z technik zarządzania zasobami
    > ludzkimi prowadzi młodzik wykładający się na pierwszym postawionym z
    > życia wziętym przykładzie a nie osoba z bezpośrednim kilkunastoletnim
    > doswiadczeniem która dzięki odpowiedniej polityce HR lub postawiła na
    > nogi kilka firm, rozwiązała spory z załogą itp to takie szkolenie jest
    > obsolutnie nic nie warte.
    Ale na nim byłeś?

    > Jeżeli szkolenia z działalności gospodarczej w takim np urzędzie pracy
    > prowadzi siksa po studiach która o działalności gospodarczej wie tyle że
    > coś takiego jest i niektórzy to robią, to jest to żenada na maksa bo
    > pierwszy lepszy były cinkciarz zarejestrowany w UP jako bezrobotny,
    > mógłby na temat biznesu i polityki podatkowej więcej powiedzieć choć
    > nigdy oficjalnej DG nie prowadził, ale od zawsze żyl "na swoim"
    Ale na nim byłeś?

    > Widzisz gdzieś tu jakiś podtekst
    Znaczy - gdzie?
    Ładne te opowieści, zgrabne, ale coś z nich wynika?

    > Aha. Prowadzisz szkolenia z dziedzin w których nie masz doświadczenia
    > ???
    Pewnie. Np. szkolę w zakresie samoleczenia hemoroidów aromaterapią.
    Oraz raka płuc dietą Kwaśniewskiego.
    Z czegoś trzeba żyć, biznes is biznes, nie?

    --
    Jotte