PracaGrupypl.praca.dyskusjegodziny nadliczbowe w upale › Re: godziny nadliczbowe w upale
    From: "Jackare" <j...@i...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: godziny nadliczbowe w upale
    Date: Wed, 14 Jul 2010 08:14:48 +0200

    news:i1j1uj$tbq$1@news.dialog.net.pl...

    > Ładnie cię wyprali?
    > To ja cię zadziwię. Otóż nikt albo bardzo mało kto pracuje aby pracodawca
    > miał lepiej.
    > Nie po to angażuje swój wysiłek, czas, ryzykuje swoje zdrowie aby
    > wzbogacić pracodawcę.
    > Trudno ci w to uwierzyć, nie?
    To tak nie działa. Z wyjątkiem organizacji typu non-profit, z samego faktu
    zarudnienia pracownika (produkcyjnego) automatycznie wynika przyrost zysków
    pracodawcy. Co ciekawsze pracownicy produkcyjni muszą jeszcze zarobić na
    tych nieprodukcyjnych (np księgowość, kadry, sekretariat). Pracownik w
    zamian za pozorną stabilność swej sytuacji oddaje znaczną część wypracowanej
    wartości swemu pracodawcy. I państwu.

    > Tu pojawia się zadanie dla prawodawcy aby nie tylko zarobienie na
    > przeprowadzeniu upadłości "firmy" nie tylko nie było możliwe, ale by w
    > pierwszym rzędzie powodowało upadłość samego właściciela (właścicieli)
    > oraz zabezpieczało społeczeństwo przed ponownym oszukańczym biznesem
    > łajdaka.

    Z góry zakładasz że biznes będzie oszukańczy. Nieźle cię wyprali... Rzuć te
    związki ;)

    > Fajnie się obnażasz kim naprawdę jesteś - 10-letni matiz i M2 co dla wielu
    > pracujących uczciwie na kogoś ludzi jest marzeniem, to dla ciebie dno...
    > Tfu!

    Naprawdę nie chcę ani nie muszę podzielać szczytów marzeń wielu uczciwie
    pracujących ludzi. Każdy ma inne cele na różnych etapach życia i jest milion
    dróg i mozliwości by je realizować.
    Jest wielu takich dla których szczytem marzeń i potrzeb jest mieć na start
    dnia dwie butelki taniej nalewki. W moim mieście są całe ulice takich
    marzycieli. Nie podzielasz ich marzeń ? Tfu, aspołeczna jednostko ;)
    Swoją drogą: czy praca dla "oszukańczego biznesu łajdaka" jest uczciwa ???
    --
    Jackare