PracaGrupypl.praca.dyskusjegodziny nadliczbowe w upale › Re: godziny nadliczbowe w upale
  • Data: 2010-07-14 13:32:59
    Temat: Re: godziny nadliczbowe w upale
    Od: "Krzysztof" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "entroper" <entroper-pocztaonetpeel> napisał w

    > Ale oczekujesz tu współczucia? :)

    Absolutnie nie, pokazuję tylko jak to wygląda w rzeczywistości.
    W dużej, naprawdę dużej ilości przypadków.
    Nie każdy właściciel firmy to bonzo wylegujący się przez 3/4 roku na
    Kajmanach.

    > Pracujesz tylko i wyłącznie na siebie,

    A pracownik na kogo, jeśli nie na siebie pracuje? Dokładnie tak samo.

    > sam sobie tak ułożyłeś tę robotę, że zajmuje Ci ona cały tydzień, więc
    > nie
    > wiem, co ma nas to obchodzić (szczególnie, że może po prostu za dużo byś
    > chciał i za bardzo Cię to pochłonęło).

    Ależ ja nie wymagam od nikogo, żeby go obchodziło jak planuję czas i jak
    długo pracuję. To moja osobista sprawa.
    Ale jednocześnie mały warunek - taką samą moją osobistą sprawą jest mój
    osobisty zysk.
    Nie dzielę się nim "dla świętego spokoju" albo dlatego, że trafił mi się
    pracownik z postawą roszczeniową.

    > Tak samo jak nie bardzo rozumiem,
    > czemu Cię obchodzi, co Twoi pracownicy robią na urlopie i czemu Cię tak
    > uwiera, że w ogóle mają urlop. Ty ich wyzyskujesz, za to oni mają urlop i
    > generalnie wszystko w d., nie wiem co w tym dziwnego :)

    Wybacz, ale to co powyżej wymyśliłeś sobie sam, bo ja nigdzie takich
    sugestii nie przedstawiałem.
    Urlop to urlop, godziny pracy to godziny pracy. Szanuję to, bo tak jest w
    umowie, prawda? I pensja też jest taka jak w umowie.
    Ale mój Mercedes czy inny Maybach też nie powinien nikogo obchodzić, bo
    tego z kolei w umowie już nie ma.

    Pozdrawiam
    K.