PracaGrupypl.praca.dyskusje › gdzie warto pracowac IT

  • 31. Data: 2004-04-17 14:48:53
    Temat: Re: gdzie warto pracowac IT
    Od: Fabio <f...@a...inetsolutions.pl>

    In article <s...@b...nerv.pl>,
    y...@c...plukwa.net says...

    > *kaszl* A co ten Siemens takiego wyczynia? I inne duże firmy? :)

    Pewnie zachowuje sie skandalicznie:

    - nie przyjmuje kazdego jak leci,
    - nie pozwala w pracy na czatowanie,
    - nie zatrudnia palaczy spedzajacych 5 godzin w tygodniu 'na fajce,'
    - nie przyjmuje tych, co maja duze checi, ale im nie wychodzi,
    - pewnie trzeba cos umiec.

    ..:: fabio

  • 32. Data: 2004-04-17 15:22:14
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Użytkownik "Jakub Turski" <y...@c...plukwa.net> napisał w wiadomości
    > ._ The little penguin sat on the shore,
    > _@__ watching DooMiniK write the letter
    > ~~~~~ on the memorable day of czw, 15 kwi 2004 at 20:46 GMT
    > *kaszl* A co ten Siemens takiego wyczynia? I inne duże firmy? :)

    Zainteresuj się, jakie inwestycje poczynił obecnie Siemens
    na terenie Polski (np. przejęcie ogromnych terenów 'parku biznesu' we Wrocławiu
    a i tak pracownicy już się nie mieszczą). Nowe technologie i możliwość
    ich wykorzystania (UMTS, etc) dają obecnie pracę wielu informatykom.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(@)irc(.)pl

  • 33. Data: 2004-04-17 16:01:19
    Od: "Tomcio" <t...@s...net>

    > A coz w tym dziwnego, ze facet chce pracowac w normalnej, dobrej firmie?
    > Gdyby bylo w Polsce wiecej takich ludzi, ktorzy maja wybor, to kraj ten
    > wygladalby nieco inaczej. To, ze ktos ma wybor to wylacznie zasluga
    > dobrego przygotowania i umiejetnosci radzenia sobie w zyciu. Lepiej miec
    > wybor niz byc kims, kto jest na lasce i nielasce tego, ktory go zechce.

    Uważaj na Libre ona jest chyba pracodawcą... karci wszystkich, którzy chcą
    cokolwiek lepiej dla siebie....

    Pozdrawiam
    Tomek

  • 34. Data: 2004-04-17 16:05:12
    Od: "Tomcio" <t...@s...net>

    > Twoje pytanie powinno brzmiec : w jakiej firmie zwalniaja niedlugo admina
    > lub zwiekszaja obsade )
    > Wiadomo, ze kazda wieksza firma ma jakies sieci i systemy, ale wiadomo
    tez,
    > ze zatrudnia do nich wtedy, gdy ma potrzebe - a to moze byc teraz a moze
    za
    > 5 lat lub nigdy.
    > Najlepiej odpowiedziala ci Magda.
    > Sprecyzuj co oznacza dla ciebie "warto" - w dobrze postawionym pytaniu
    jest
    > 50% odpowiedzi.

    Oczywiscie jak zwalniaja admina to samemu tam sie lepiej nie zatrudniac, bo
    mozesz byc nastepny w kolejce do zwolnienia.... ciekawsze sa firmy
    zwiekszajace zatrudnienie (w sposob uzasadniony) i przypuszczalnie koledze
    chodzi wlasnie o takie firmy...

    Poza tym rynek pracy to rynek w ktorym od nadmiaru informacji glowa nigdy
    nie zaboli.

    Pozdrawiam
    Tomek

  • 35. Data: 2004-04-17 21:30:29
    Od: Piotr Hosowicz <n...@i...domain.net>

    Fabio wrote:

> [...]
    > - nie zatrudnia palaczy spedzajacych 5 godzin w tygodniu 'na fajce,'
    > - nie przyjmuje tych, co maja duze checi, ale im nie wychodzi,

    Sądząc po tym, co ptrafi mój telefon to pracuje tam banda matołów bez
    wyobraźni. Kupiłem sobie telefon "najlepszy w sklepie" id szlag mnie
    trafi, jest to gównio czystej wody, jeśl tak można to ująć. Po prostu
    żenada. Nawet budzik nie działa zgodnie z założeniami. Ma lekko licząc o
    3 przyciski za dużo, popierdolone menu i posraną responsywność - po
    prostu żenada.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Hosowicz

  • 36. Data: 2004-04-17 23:02:06
    Od: Fabio <f...@a...inetsolutions.pl>

    In article <c5s7pu$sq$2@nemesis.news.tpi.pl>,
    n...@i...domain.net says...

    > Sądząc po tym, co ptrafi mój telefon to pracuje tam banda matołów bez
    > wyobraźni. Kupiłem sobie telefon "najlepszy w sklepie" id szlag mnie
    > trafi, jest to gównio czystej wody, jeśl tak można to ująć.

    Mysle, ze sprytnie to ujales. Telefony Siemensa zawsze kojarzyly mi sie
    z pokracznymi, oblymi ksztaltami, menu innym niz wszedzie oraz nieco
    topornym dzialaniem.

    ..:: fabio

  • 37. Data: 2004-04-18 06:24:38
    Od: Piotr Hosowicz <n...@i...domain.net>

    Fabio wrote:
> [...]
    >

    > Mysle, ze sprytnie to ujales. Telefony Siemensa zawsze kojarzyly mi sie
    > z pokracznymi, oblymi ksztaltami, menu innym niz wszedzie oraz nieco

    Dzięki za uznanie. Nawet sygnaturka mi się w powyższym liście dobrze
    wylosowała. Dedykuję ją mojemu posranemu telefonowi Siemensa za sześć
    stów (konkretniej : Siemens GigaSet 4015 Comfort, za ten Comfort bym ich
    zaj* tępym nożem, omijać szerokim łukiem) :

    Nie ma takiego miasta Londyn. Jest Lądek. Lądek Zdrój.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Hosowicz
    Jacek Piechota, po występie posłanek na pokazie
    mody : Gdyby nasze posłanki skierować do pracy w
    przemyśle zbrojeniowym ... Już widzę jak lufy czołgów
    prężą się na widok Oli Jakubowskiej.

  • 38. Data: 2004-04-19 08:31:24
    Od: "news" <...@5...pl>

    Użytkownik "Wacław" <...@...com> napisał w wiadomości

    > Topowe firmy typu IBM, HP, Intel, Microsoft reklamuja sie na wszystkich
    > targach pracy bo to dla nich tania i skuteczna reklama. A realia sa takie:
    > do jednej firmy wplywa setki tysiecy aplikacji, a przyjmuja kilkanascie
    osob
    > rocznie.

    aha , pewna firma produkujaca "inteligentne maszyny biznesowe" stracila w
    moich oczach jak przyjela na inzyniera kolege ze studiow, ktory byl
    najwiekszym lesserm na roku i obronil sie jako ostatni chyba...no ale
    rodzinne powiazania sa wazniejsze :(

  • 39. Data: 2004-04-19 14:34:52
    Od: "<P>J.C." <S...@p...onet.pl>

    Użytkownik "news" <...@5...pl> napisał w wiadomości

    > aha , pewna firma produkujaca "inteligentne maszyny biznesowe" stracila w
    > moich oczach jak przyjela na inzyniera kolege ze studiow, ktory byl
    > najwiekszym lesserm na roku...

    znaczy umial kobinowac...?
    i taksie to wlasnie konczy...najwiekszy lusserzy tak maja ;P

    > ...i obronil sie jako ostatni chyba...

    to chyba ma male znaczenie kiedy to zrobil...?

    > no ale rodzinne powiazania sa wazniejsze :(

    tez sie liczy (w koncu zarobki czesto X2)