PracaGrupypl.praca.dyskusje › fundusz soc. - wczasy pod grusza

  • 1. Data: 2003-02-15 19:54:20
    Temat: fundusz soc. - wczasy pod grusza
    Od: "krzysztof" <b...@i...pl>

    Male pytanie: co reguluje wyplate z funduszu socjalnego tzw. gruszy. Czy
    jest to tylko wewnetrzna regulacja czy obowiazek ustawowy? Czy mozna domagac
    sie zaleglej wyplaty, np. pracodawca nie placil przez 3 lata... jakie sa
    formalne wymagania aby uzyskac takie swiadczenie?
    TiA

    --

    _ * - * - * - * _
    Krzysztof

  • 2. Data: 2003-02-15 20:10:47
    Temat: Re: fundusz soc. - wczasy pod grusza
    Od: "PiotrekW" <p...@p...onet.pl>

    kiedyś to było zapisane w kodeksie pracy, teraz po zmianach .......????
    ale był pewien warunek, a mianowicie urlop nie mógł być krótsz niż 14-dni
    tz. jeśli wziąłeś na 12-dni roboczych, to Ci nie przysługiwał i tyle.

  • 3. Data: 2003-02-15 21:39:32
    Od: "Grupy" <m...@p...pl>

    Użytkownik "krzysztof" <b...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > sie zaleglej wyplaty, np. pracodawca nie placil przez 3 lata... jakie sa
    > formalne wymagania aby uzyskac takie swiadczenie?

    Tylko wewnetrzny regulamin.
    Nie jest to roszczenie ze stosunku pracy i nie masz prawa wnosic
    jakiegokolwiek roszczenia do pracodawcy. Patrz ustawa o zakładowym funduszu
    świadczeń socjalnych.

    Pozdrawiam
    michał

  • 4. Data: 2003-02-16 10:19:13
    Od: "JLR" <j...@w...pl>

    Na wp w wyszukiwarce pod hasłem fundusz świadczeń socjalnych jest ciekawa
    informacja R.gorczycy - prawnika PIP polecam - adres:
    http://warsztat.pl/news/prawo/2002 może to będzie odpowiedz na Twoje
    wątpliwości
    JR

  • 5. Data: 2003-02-16 23:03:23