PracaGrupypl.praca.dyskusje › dziś w sejmie znów temat zastępczy!!

  • 1. Data: 2004-10-20 17:25:47
    Temat: Re: dziś w sejmie znów temat zastępczy!!
    Od: "rkcz" <r...@o...pl>

    > I jak na poczucie Twojego bezpieczenstwa wplynie swiadomosc iz teraz nasz
    > przestarzaly, nieudolny i skorumpowany wymiar (nie)sprawiedliwosci moze w
    > wyniku pomylki, naciskow, lub poprostu niekompetencji, skazac Cie czy
    kogos
    > z Twoich bliskich na smierc?
    Tak masz oczywiście świętą rację.
    Jednak w tej chwili byle dupek może cie zajebać, bo wybierze dozywotni wikt
    i opierunek
    i wali go to, że zrobi twojej rodzinie krzywdę (ważne, że zarobi dyche na
    piwo, albo wywali cie z pociągu dla zabawy, albo uczci twoją śnmiercią
    urodziny kolegi).
    Wybieraj co wolisz:
    - niekompetencje sędziów?
    - czyjąś zabawę?
    -zamknięcie mordy świadkowi? (choćby za 10 zł)

    > A procesy i tak beda ciagnac sie latami, wiezienia przepelnione, sady
    > przekupne, ofiary karane za obrone a bandyci puszczani wolno, lub
    > skazywania na smieszne pol roku i to w zawieszeniu.

    A będą, owszem, ale piętnastoletni małolat nie będzie się wychowywał w
    atmosferze zakłamanego "humanitaryzmu". Powinien wiedzieć, że za morderstwo
    grozi czapa (choćby nigy jej nie wykonano).

    P.S. A tak przy okazji, to zgadzam się z tym, że poruszenie tematu kary
    śmierci właśnie teraz jest albo tematem zastępczym, albo poprostu grą
    przedwybiórczą.
    Sugeruję głosowanie na tych, co za stosowaniem kary śmierci są od dawna -
    nie od tygodnia.

  • 2. Data: 2004-10-20 19:54:34
    Temat: dziś w sejmie znów temat zastępczy!!
    Od: "Omen" <n...@t...pl>

    Słuchałem dziś w TV debaty sejmowej i trocha mnie nudzi odgrzewanie tematu
    kary śmierci - uważam że są ważniejsze problemy np. jak problem bezrobocia
    czy służby zdrowia! Szkoda, że znów mydli się nam oczy zaostrzeniem kodeksów
    na którym skorzystają jedynie wydawcy kodeksów i podręczników akademickich
    bo chyba nikt poza tym. Szanowni nasi reprezentanci, nie dość, że nie
    zjawiają się na debaty ( ja to bym nazwał nieobecnością w pracy :) to dalej
    mamią te społeczeństwo karą śmierci mimo moratorium na jej
    wykonywanie....ciekawe kiedy znów wróci temat aborcji - bo o tworzeniu
    miejsc pracy czy najniższej płacy Kowalskiego przed wyborami pewnie nie
    usłyszymy...
    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2004-10-20 20:01:46
    Od: "To Pisał Romek" <redakcja_v@tralala@gazeta.pl>

    sorry,
    ale poczucie bezpieczeństwa jest dla mnie duzo wazniejsze
    niz płaca kowalskiego

  • 4. Data: 2004-10-20 20:17:13
    Od: "Omen" <n...@t...pl>

    Użytkownik "To Pisał Romek" <redakcja_v@tralala@gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:cl6g76$cua$1@news.dialog.net.pl...
    > sorry,
    > ale poczucie bezpieczeństwa jest dla mnie duzo wazniejsze
    > niz płaca kowalskiego

    Człowieku, czy naprawdę nie widzisz, że zaostrzenie kar nic tu nie da(
    więzienia i tak są już przepełnione a na jedną rację wyżywienia więźnia
    wydaje się więcej niż dla dziecka w domu dziecka) dzięki temu zdobędzie
    tylko poparcie jakaś partia a bezpieczeństwo pozostnie i tak względne,
    zależne od własnych pięści i kałacha pod poduszką. Znawcy prawa karnego
    śmieją się z takiego zapewniania bezpieczeństwa bo coroczne nowelizacje
    prawa materialnego wprowadzają tylko zamęt, a studenci klną, bo co rok
    reforma i połowa kinig na śmietnik.
    pozdrawiam

  • 5. Data: 2004-10-20 20:19:45
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    redakcja_v@t...@g...pl news:cl6g76$cua$1@news.dialog.net.pl

    --
    ~~~~=~~~~l_;~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    ~~~~~~~~~~~~~~~~

  • 6. Data: 2004-10-21 06:11:43
    Od: "Omen" <n...@t...pl>

    Użytkownik "rkcz" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
    > grozi czapa (choćby nigy jej nie wykonano).

    Zgdzam się z kolegą - chciałbym tylko przypomnieć fakty: w 1995 roku
    wprowadzono w Polsce ustawowe moratorium na wynonywanie kary śmierci a w
    praktyce kara ta nie była wykonywana w Polsce od 1988roku.

    >dupek może cie zajebać, bo wybierze dozywotni wikt
    >i opierunek
    >i wali go to, że zrobi twojej rodzinie krzywdę
    jeżeli to zrobi i orzeknie się wobec niego karę śmierci to
    i tak się takiej kary nie wykona w związku z moratorium na jej wynkonywanie.
    W protokole dodatkowym nr 6 do Konwencji Praw Człowieka czytamy, że państwo
    może przewidzieć w swoich ustawach karę śmierci w okresie wojny.....
    no coż ja dalej twierdzę, że płaca Kowalskiego była by bardziej
    interesującym tematem:)tym bardziej , że jak słyszę kolejne wskaźniki o
    spadku bezrobocia to mnie krew zalewa
    pozdrawiam

    Omen
    &&&& MOBILIS IN MOBILI &&&&

  • 7. Data: 2004-10-21 07:43:12
    Od: Daniel <d-wasyl@NO_SPAM.gazeta.pl>

    Omen napisał(a):
> [...]
    > śmieją się z takiego zapewniania bezpieczeństwa bo coroczne nowelizacje
    > prawa materialnego wprowadzają tylko zamęt, a studenci klną, bo co rok

    zgadzam sie z omenem.kiedys nie ogladałem seju.ale tera jak mma okazje
    to najlepszy kabaret jak jest w polsce- tylko dlaczego my poźniej w nim
    uczestniczymy