PracaGrupypl.praca.dyskusje › czy koniecznie trzeba jechać na szkolenie ??

  • 1. Data: 2004-10-20 17:58:41
    Temat: czy koniecznie trzeba jechać na szkolenie ??
    Od: Lisica <a...@t...pl>

    Dostalam dzis "polecenie służbowe" wyjazdu na szkolenie, na kttorym
    bedzie picie i strzelanie z luku, sumo i ryj swinski w czyms tam.
    Pytanie moje dotyczy czy jesli nie mam nic w umowie zaznaczone ze musze
    na takie szkolenie jechac, to musze zrobic??
    Dodam ze dowiedzialam sie o tym wczoraj, szkolenie ma sie odbys w ten
    weekend, mimo iz z gory mialam zaplanowane inne godziny pracy. Aha i
    niemam nic w umowie na temat szkolen w nocy ani tym podobne.

    pozdrawiam i czekam na odpowiedzi
    Aleksandra

  • 2. Data: 2004-10-21 10:23:30
    Temat: Re: czy koniecznie trzeba jechać na szkolenie ??
    Od: emati <e...@w...pl.no.spam>

    Lisica napisał(a):
> [...]
    > weekend, mimo iz z gory mialam zaplanowane inne godziny pracy. Aha i
    > niemam nic w umowie na temat szkolen w nocy ani tym podobne.

    he he he
    niezłe to szkolenie....
    uwazaj bo może chce cie chcą w czym innym tez przeszkolic... :-)))

  • 3. Data: 2004-10-22 06:55:04
    Temat: spotkanie (pseudo)integracyjne
    Od: "jatzeck" <jatzeck[tnij]@interia.pl>

    Witam,

    Temat był poruszany wielokrotnie, ale chciałbym go skonkretyzować.

    Polecenie służbowe szefa dotyczące spotkania integracyjnego, a potem -
    uwaga: polecenie służbowe odnośnie usprawiedliwienia nieobecności na owym
    spotkaniu. Co z tym zrobić?

    Zwierzchnicy nie godzą się na wyrażenie w/w polecenia na piśmie. W jaki
    sposób wymóc na szefie pisemne potwierdzenie polecenia służbowego? Czy jest
    to w ogóle możliwe?

    Czy można w ogóle wystosować polecenie służbowe, które obliguje do udziału w
    spotkaniu integracyjnym? Czy są jakiekolwiek przepisy, którymi można się
    podeprzeć?

    Z góry dziękuję za jakiekolwiek podpowiedzi.

    Pozdrawiam, Jatz.

  • 4. Data: 2004-10-22 07:20:55
    Temat: Re: spotkanie (pseudo)integracyjne
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Fri, 22 Oct 2004 08:55:04 +0200, jatzeck <jatzeck[tnij]@interia.pl>
    napisał:

    > Czy można w ogóle wystosować polecenie służbowe, które obliguje do
    > udziału w
    > spotkaniu integracyjnym? Czy są jakiekolwiek przepisy, którymi można się
    > podeprzeć?

    Spotkanie integracyjne to jest takie bydle, ktore oficjalnie nie moze byc
    przyczyna jakis szykan, a nieoficjalnie wszyscy wiedza o co chodzi jak po
    nieobecnosci ktos zacznie po Tobie jezdzic.

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 5. Data: 2004-10-22 07:49:09
    Od: "jatzeck" <jatzeck[tnij]@interia.pl>

    Użytkownik "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl> napisał

    > Spotkanie integracyjne to jest takie bydle, ktore oficjalnie nie moze byc
    > przyczyna jakis szykan, a nieoficjalnie wszyscy wiedza o co chodzi jak po
    > nieobecnosci ktos zacznie po Tobie jezdzic.

    Sęk w tym, że jest oficjalnie przyczyną szykan. Nieoficjalnie jeżdżą sobie i
    tak.

    Skąd wiesz, że oficjalnie nie może być przyczyną "szykan"? Są jakieś
    regulacje?

    Pozdrawiam, Jatz.