PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zarobki i system TESCO

  • 1. Data: 2004-10-20 16:46:12
    Temat: Zarobki i system TESCO
    Od: "Paweł Klecki" <p...@w...pl>

    Cze all.
    Jest taka sprawa mam rozmowe kwalifikacyjną na informatyka w Tesco, i tu mam
    pytanie
    jaki system tam funkcjonuje tj. jest jakiś admin + np. helpdesk czy na dany
    dział jest jeden informatyk na 1/4 etatu ;)?
    I przy okazji ile można zarobić w takiego rodzaju firmie chodzi mi o sieć
    typu Auchan, LeClerc, Geant na w/w stanowisku ( nie dotyczy Biedronki ;) )
    Pozdrawiam Paweł

  • 2. Data: 2004-10-20 20:24:56
    Temat: Re: Zarobki i system TESCO
    Od: "Matthew" <z...@t...pl>

    > Jest taka sprawa mam rozmowe kwalifikacyjną na informatyka w Tesco, i tu
    > mam

    Miasto!
    Jezeli NIE Kraków to mogę coś powiedzieć.

    > jaki system tam funkcjonuje tj. jest jakiś admin + np. helpdesk czy na
    > dany
    > dział jest jeden informatyk na 1/4 etatu ;)?

    Informatycy są TYLKO w Krakowie

    > Pozdrawiam Paweł

    Pozdrawiam również
    Mariusz