PracaGrupypl.praca.dyskusje › Placa za rysunki

  • 1. Data: 2004-10-20 16:47:10
    Temat: Placa za rysunki
    Od: "Wizard" <w...@k...lm.pl>

    Jakie sa srednie stawki za zilustrowanie ksiazki z bajkami i ksiazki
    naukowej (autorzy nie wielce znani, nakladu niestety nie znam - to dla
    znajomego, ktory nie umial mi wiele powiedziec)?
    Na pewno maja to byc ilustracje do bajek w kolorze
    i do tekstow o komunikacji (w przypadku publikacji naukowej).

    pozdrawiam i z gory dziekuje
    Szymon Adamus

  • 2. Data: 2004-10-20 17:20:25
    Temat: Re: Placa za rysunki
    Od: "marcin.d" <t...@o...pl>

> [...]
    > Na pewno maja to byc ilustracje do bajek w kolorze
    > i do tekstow o komunikacji (w przypadku publikacji naukowej).

    Podales za malo danych.
    Rysownicy w redakcji w ktorej pracuje dostaja kilkadziesiat zl za rysunek
    "bajkowy" ilusturacy jakas historie, plakat itp.
    Rysunki tech jesli proste to robi raczej DTP-owiec czyli robi to w ramach
    etatu
    Musialbys podac ile tych rysunkow, jak wielkie i czy jest to duze czy raczej
    male wydawnictwo. Wtedy moglbym podac jakas szacunkowa cene.
    Ale... wiem ze kazde wydawnictwo ma swoje stawki i zawsze znajda "fajna
    mloda dziewczyne co fajnie rysuje i zrobi to za 20 PLN"
    W ten sposob obniza sie stawki do glodowej wielkosci.

    pozdr.

  • 3. Data: 2004-10-21 15:47:01
    Od: "Wizard" <w...@k...lm.pl>

    > Podales za malo danych.

    Tak tez myslalem.
    Postaram sie dowiedziec wiecej.

    dzieki

    pozdrawiam
    Wizard

  • 4. Data: 2004-10-24 16:37:23
    Od: "Wizard" <w...@k...lm.pl>

    Udalo mi sie zdobyc wiecej konkretnych informacji.
    Ksiazka z bajkami dla dzieci, okolo 50 stron i mniej wiecej tyle samo
    kolorowych rysunkow. Naklad - 15 tysiecy.

    Ile moj kumpel moze za cos takiego wolac?

    pozdrawiam
    Wizard