1. Data: 2004-10-20 16:59:13
Temat:ile wynosi dieta za delegacje krajową?
Od:"To Pisał Romek" <redakcja_v@tralala@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

i jakie inne wydatki (dojazd, hotel) pracodawca
musi zaplacic pracownikowi?

dojazd jakos ryczałtowo czy faktura za paliwo?

RM

2. Data: 2004-10-20 17:05:59
Temat:Re: ile wynosi dieta za delegacje krajową?
Od:"pawelWN" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

www.google.pl

3. Data: 2004-10-20 17:34:51
Od:"rkcz" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> www.google.pl

O to Ci chodziło?
http://www.opowiadania.sexmagia.pl/delegacja.htm
;)

4. Data: 2004-10-21 05:54:08
Od:Sebastian Celejewski <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

To Pisał Romek wrote:
> i jakie inne wydatki (dojazd, hotel) pracodawca
> musi zaplacic pracownikowi?
>
> dojazd jakos ryczałtowo czy faktura za paliwo?

W mojej Firmie Państwowej dostaje się zaliczkę, która wystarcza na
paliwo/bilety PKP oraz trochę na życie. Resztę tymczasowo z własnej
kieszeni, ale wszystkie faktury (spanie, jedzenie) się zbiera i później
z nich rozlicza. Można faktur nie zbierać i rozliczyć się ryczałtowo. U
mnie to było coś około 25 zł dziennie diety plus chyba tyle samo na
nocleg. W sumie wszystkie moje wydatki zostały pokryte po rozliczeniu.

Sebastian Ce

5. Data: 2004-10-25 13:16:59
Od:WAM <n...@n...nopl.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 21 Oct 2004 07:54:08 +0200, Sebastian Celejewski
<s...@w...pl> wrote:

> [...]
dojazd - wg wydatkow (przedkladasz bilety lub "na slowo"
- zaleznie od firmy) lub tez kilometrowka)
nocleg - wg faktury (tylko nie spij w najdrozszym hotelu
jesli to nie jest w zwyczaju firmy :D)
lub 31,50 zl ryczaltu
dieta - 0,00 zl gdy w delegacji <8h,
10,50 zl gdy w delegacji >8h <12h
21,00 zl za dzien > 12h
lub tez byc moze zwrot wg faktur za jedzenie
przejazdy na miejscu - ryczalt - chyba 4,20 zl / dzien

WAM
--
Sylwester 2004!
Może nad morze?