PracaGrupypl.praca.dyskusje › ile wynosi dieta za delegacje krajową?

  • 1. Data: 2004-10-20 16:59:13
    Temat: ile wynosi dieta za delegacje krajową?
    Od: "To Pisał Romek" <redakcja_v@tralala@gazeta.pl>

    i jakie inne wydatki (dojazd, hotel) pracodawca
    musi zaplacic pracownikowi?

    dojazd jakos ryczałtowo czy faktura za paliwo?

    RM

  • 2. Data: 2004-10-20 17:05:59
    Temat: Re: ile wynosi dieta za delegacje krajową?
    Od: "pawelWN" <p...@p...onet.pl>

    www.google.pl

  • 3. Data: 2004-10-20 17:34:51
    Od: "rkcz" <r...@o...pl>

    > www.google.pl

    O to Ci chodziło?
    http://www.opowiadania.sexmagia.pl/delegacja.htm
    ;)

  • 4. Data: 2004-10-21 05:54:08
    Od: Sebastian Celejewski <s...@w...pl>

    To Pisał Romek wrote:
    > i jakie inne wydatki (dojazd, hotel) pracodawca
    > musi zaplacic pracownikowi?
    >
    > dojazd jakos ryczałtowo czy faktura za paliwo?

    W mojej Firmie Państwowej dostaje się zaliczkę, która wystarcza na
    paliwo/bilety PKP oraz trochę na życie. Resztę tymczasowo z własnej
    kieszeni, ale wszystkie faktury (spanie, jedzenie) się zbiera i później
    z nich rozlicza. Można faktur nie zbierać i rozliczyć się ryczałtowo. U
    mnie to było coś około 25 zł dziennie diety plus chyba tyle samo na
    nocleg. W sumie wszystkie moje wydatki zostały pokryte po rozliczeniu.

    Sebastian Ce

  • 5. Data: 2004-10-25 13:16:59
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Thu, 21 Oct 2004 07:54:08 +0200, Sebastian Celejewski
    <s...@w...pl> wrote:

> [...]
    dojazd - wg wydatkow (przedkladasz bilety lub "na slowo"
    - zaleznie od firmy) lub tez kilometrowka)
    nocleg - wg faktury (tylko nie spij w najdrozszym hotelu
    jesli to nie jest w zwyczaju firmy :D)
    lub 31,50 zl ryczaltu
    dieta - 0,00 zl gdy w delegacji <8h,
    10,50 zl gdy w delegacji >8h <12h
    21,00 zl za dzien > 12h
    lub tez byc moze zwrot wg faktur za jedzenie
    przejazdy na miejscu - ryczalt - chyba 4,20 zl / dzien

    WAM
    --
    Sylwester 2004!
    Może nad morze?