PracaGrupypl.praca.dyskusje › dzien wolny - jak umotywowac

  • 1. Data: 2006-03-28 06:53:38
    Temat: dzien wolny - jak umotywowac
    Od: Marras <m...@g...pl>

    witam

    Mam maly problem, otoz zawsze jak chce dzien wolnego pracodawca sie
    dopytuje po co, w jakim celu itp.
    Stosowalem juz manewr z urzedami, przeprowadzka, lekarzami itp.

    Czy ktos z szanownych grupowiczow ma blyskotliwe i rozsadne propozycje
    umotywowania wolnego dnia?

    dzieki za sugestie,
    Marras

  • 2. Data: 2006-03-28 06:59:52
    Temat: Re: dzien wolny - jak umotywowac
    Od: "Nixe" <n...@f...peel>

    W wiadomości <news:e0amhj$lt3$1@inews.gazeta.pl>
    Marras <m...@g...pl> pisze:

> [...]
    > Stosowalem juz manewr z urzedami, przeprowadzka, lekarzami itp.
    > Czy ktos z szanownych grupowiczow ma blyskotliwe i rozsadne propozycje

    "Muszę załatwić prywatną sprawę. Nie chciałbym wnikać w szczegóły, bo to dla
    mnie krępujące"

    Dziwi mnie, że pracodawca oczekuje od Ciebie takich informacji.
    Nie masz obowiązku motywować dlaczego chciałbyś wziąć dzień wolny.

    --
    PozdrawiaM

  • 3. Data: 2006-03-28 07:11:03
    Od: "Wojtek" <w...@p...fm>

    > Czy ktos z szanownych grupowiczow ma blyskotliwe i rozsadne propozycje
    > umotywowania wolnego dnia?

    Nie masz obowiązku informowania pracodawcy po co Ci dzień wolny.
    Inna sprawa że on może stwierdzić że w tym terminie nie może Cię puścić i
    wtedy możesz go przekonywać że bardzo Ci jest potrzebny ponieważ...
    W każdym razie nie wbijaj się w fazy tłumaczenia jak małe dziecko dlaczego
    bierzesz dzień wolny.

    W.

  • 4. Data: 2006-03-28 08:59:04
    Od: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer>

    Marras napisał(a):
    > Czy ktos z szanownych grupowiczow ma blyskotliwe i rozsadne propozycje
    > umotywowania wolnego dnia?
    Tylko jeden - kodeks pracy i zdefiniowany w nim urlop na żądanie.

    pozdr.
    m.

  • 5. Data: 2006-03-28 19:10:21
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Marras zapodał(-a):
> [...]
    > Stosowalem juz manewr z urzedami, przeprowadzka, lekarzami itp.
    > Czy ktos z szanownych grupowiczow ma blyskotliwe i rozsadne propozycje

    "Czy jest możliwość, abym w dniu X miał wolne, ponieważ mam trochę
    spraw prywatnych"

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    Na serwerze bachus - login taki mam,

  • 6. Data: 2006-03-28 21:37:43
    Od: "Robert S" <r...@w...to.gazeta.pl>

    Co miesieczna szczepionka na alergie :-).
    U mnie działa (ale to prawda :-).

  • 7. Data: 2006-03-28 22:42:19
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    <m...@g...pl> pisze:

> [...]
    > Stosowalem juz manewr z urzedami, przeprowadzka, lekarzami itp.
    > Czy ktos z szanownych grupowiczow ma blyskotliwe i rozsadne propozycje
    To nic błyskotliwego, zwykła sprawa i łatwa. Uzasadnieniem jest skorzystanie
    z art. 167^2 KP (tylko uwaga na zastrzeżenie zawarte w art. 167^3).

    Jotte

  • 8. Data: 2006-03-29 08:23:12
    Od: "Lukasz" <l...@p...onet.WYTNIJpl>

    "Umówilismy się z żoną, że ona też jutro bierze wolne. Jedziemy na majówkę.
    Będziemy się kochać, kochać i kochać!".

    --
    Lukasz
    N 50 05' 04"