PracaGrupypl.praca.dyskusjedoktor - stop dyskryminacji › Re: doktor - stop dyskryminacji
  • Data: 2006-08-10 07:42:38
    Temat: Re: doktor - stop dyskryminacji
    Od: kondi <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nixe napisał(a):
    > "entroper" <e...@C...spamerom.poczta.onet.pl> napisał

    > Zależy jak na to patrzeć. 4-6 lat to nie jest wieczność.
    > Nie jest też to w końcu okres "bezinwestycyjny" (jak np. niegdysiejsza
    > 2-letnia służba wojskowa).
    > Poza tym studiować można zaocznie :)

    > się
    >
    > W trakcie dziennych zapewne się nie da (na etat), ale zawsze można studiować
    > zaocznie.
    > Co do doktoratu - są studia doktoranckie - wtedy dostaje się stypendium (za
    > moich czasów wcale nie takie małe).

    na moim roku stypendia dostaja 2 osoby na 20 :) zajecia na ktorych
    musimy byc sa zwykle w srodku dnia i powoduja, ze nikt nie chce cie
    zatrudnic, jedna zaleta to taka, ze sa calkowicie za darmo i nie trzeba
    za nie placic jak za zaoczne3, choc calkowitya oplata wnoszona jest
    dopiero po otwarciu przewodu i wynosi kolo 8 tysiecy wiec teoretycznie
    nie jest to jakas niewiarygodna kwota