PracaGrupypl.praca.dyskusjePytanie › Re: do Jarka
  • Data: 2005-01-16 18:32:09
    Temat: Re: do Jarka
    Od: "Greg" <ozma@BEZ_SPAMUop.pl> szukaj wiadomości tego autora

    tiras w news:csbgmm$pnm$1@atlantis.news.tpi.pl napisał(a):

    > Kolego, albo Ty i Twój ojciec mieliście niesamowite szczęście
    > albo ściemniasz.

    Hmmm... prawo jazdy zdałem za pierwszym razem bez łapówki. Policjantom też
    nigdy nie wręczyłem (z drugiej strony - w okresie tych kilku lat była tylko
    jedna okazja) i prawdę pisząc nie planuję. Z urzędami też nieprzyjemnych
    sytuacji nie kojarzę.

    > Więc za przeproszeniem nie pieprz głupot że te instytucje
    > to uosobienie cnót wszelkich i że tak chętnie pomagają ludziom.

    Zgadza się - to nie jest uosobienie cnót. Ale to też nie jest dno piekieł co
    zdajesz się sugerować. Urzędników jest wielu, to są ludzie tacy jak inni, a
    co za tym idzie - trafić można na różnych. Ja znam paru "świętych", paru
    "diabłów wcielonych" (z tymi na szczęście niczego załatwiać nie musiałem) i
    wielu neutralnych.

    pozdrawiam
    Greg