PracaGrupypl.praca.dyskusjePytanie › Re: Pytanie
  • Data: 2005-01-17 11:17:49
    Temat: Re: Pytanie
    Od: Kira <k...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Re to: Jan Kowalski [Sun, 16 Jan 2005 17:00:43 +0100]:

    > Pewne jest, że gdyby ustalono 2,5tys jako płacę minimalną, średni
    > zarobek w Polsce skoczyłby bardzo wysoko. Bo pracę straciłoby chyba
    > z 50% ludzi, na zatrudnienie jakich nie byłoby stać wielu...

    Bo tez i nie tedy droga zeby na sztywno ustalac wysokosc pensji,
    to bylby absurd. Nie bede udawac ze wiem co z tym bajzlem teraz
    zrobic bo nie wiem, ale prawnie sie tego nie rozwiaze. Samo sie
    rozwiaze natomiast kiedy firmy po prostu bedzie stac na to, zeby
    zatrudniac za przyzwoite pieniadze.

    Mi chodzilo konkretnie o to, ze nizsze zarobki nijak sie nie
    przekladaja na nizsze ceny. A tak sugerowal kolega.

    Kira