PracaGrupypl.praca.dyskusjePytanie › Re: Beata - super opis...
  • Data: 2005-01-17 09:23:13
    Temat: Re: Beata - super opis...
    Od: "Beata" <bkand@(nie dla spamu ) - o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Jarek Hirny" <a...@h...pl> wrote in message
    news:0T1te3e8Ipo9Naqv%agnus@ciapek.uci.agh.edu.pl...

    > Hm. Na studia dzienne zdałem bez łapówki, ojciec przez kilkadziesiąt lat
    > jeżdżenia samochodem ani razu nie musiał dawać policjantowi w łapę,
    > najbliższy członek rodziny przeszedł (pomyślnie) poważną operację
    > neurochirurgiczną bez dawania łapówki, także renta została przyznana w ten
    > sam sposób; a lekarz orzecznik w ZUS-ie był grzeczny i uprzejmy. Wszyscy
    znajomi
    > zdali prawo jazdy bez dawania w łapę egzaminatorowi, urzędnicy z ZUS-u i
    > Urzędu Skarbowego, z którymi ojciec ,,współpracuje'' to wzór dobrego
    zachowania
> [...]

    To moze przyblizysz nam jak wyglada wspolpraca twojego ojca z urzednikami,
    moze twoj ojciec nie zbrukal twojego utopijnego swiatopogladu tym ze musial
    posmarowac albo uskuteczniac namietne wazeliniarstwo. Tak sie sklada ze
    mialam praktyki w US i tacy jak twoj ojciec codziennie ustawiali sie w
    kolejce z kwiatami i bombonierkami do pracowniczek US. W tym kraju wszystko
    jest przewrocone do gory du..... Urzednicy utrzymywani z naszych podatkow
    nie sa dla nas tylko my dla nich. Wyglada na to ze powinnismy im dziekowac
    za to ze sa.