PracaGrupypl.praca.dyskusjePytanie › Re: do Jarka
  • Data: 2005-01-17 10:40:47
    Temat: Re: do Jarka
    Od: Krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 17 Jan 2005 11:10:09 +0100, Kira <k...@e...pl>
    napisał:

    > Re to: nie dla spamu [Mon, 17 Jan 2005 10:31:19 +0100]:

    > Przykro mi jesli zawale Twoja wizje swiata -- da sie. Pod warunkiem
    > ze nie traktujesz ich od reki jak namolne mendy tylko jak ludzi.
    >

    > Kira

    Duzo zalezy od regionu. Czytalem artykuly we Wprost o rejonach, w ktorych
    US wykosil wszystkie firmy prywatne, pozostawiajac jedynie Spolem, Ruch
    itp - rygorystycznie i bezmyslnie interpretujac przepisy, uniemozliwiajac
    przedluzaniem kontroli prowadzenie dzialalnosci itp - wszystko zalezy od
    konkretnych ludzi nadajacych ton danemu urzedowi.