PracaGrupypl.praca.dyskusje › delegacja a czas pracy

  • 1. Data: 2006-07-14 11:47:28
    Temat: delegacja a czas pracy
    Od: "Asia" <o_asia(antyspam)@gazeta.pl>

    Witam,
    ile godzin przepracuje pracownik zatrudniony na stanowisku Izyniera budowy
    wyjezdzajac samochodem sluzbowym o godz 6.30, dojazd do hotelu 19.30,
    przejazd samochodem sluzbowym.
    Wg regulaminu pracuje 7.30-15.30. Od ktorej godziny liczy sie 11godzinny
    odpoczynek?

    Prosze o opinie.
    Asia

  • 2. Data: 2006-07-14 15:17:31
    Temat: Re: delegacja a czas pracy
    Od: "Tomek" <tomek@NO_SPAMgazeta.pl>

    "Asia" napisała

> [...]
    > przejazd samochodem sluzbowym.
    > Wg regulaminu pracuje 7.30-15.30. Od ktorej godziny liczy sie 11godzinny

    Polecam lekturę:

    http://www.skarbowcy.pl/ - forum

    n.p.
    http://www.skarbowcy.pl/index.php?name=PNphpBB2&file
    =viewtopic&t=389

    Tomek

  • 3. Data: 2006-07-14 18:35:04
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Fri, 14 Jul 2006 13:47:28 +0200, "Asia"
    <o_asia(antyspam)@gazeta.pl> zakodował:

> [...]
    >przejazd samochodem sluzbowym.
    >Wg regulaminu pracuje 7.30-15.30. Od ktorej godziny liczy sie 11godzinny

    Czemu chcesz liczyć 11 godzinny odpoczynek?

    Czas podróży liczy się do czasu pracy jeżeli w tym czasie normalnie
    pracuje. Jeżeli normalnie w tym czasie nie pracuje, to podróżuje za
    free.

    Chyba, że jest kierowcą zawodowym i to prowadzenie samochodu jest jego
    pracą - wtedy cały czas podróży.
    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded

  • 4. Data: 2006-07-17 06:16:02
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    Kaizen wrote:
> [...]
    >
    > Czas podróży liczy się do czasu pracy jeżeli w tym czasie normalnie
    > pracuje. Jeżeli normalnie w tym czasie nie pracuje, to podróżuje za

    Dlatego nalezy wyjechac o godzinie o ktorej rozpoczyna sie prace i
    zakonczyc podroz o godzinie ktorej konczy sie prace (w normalnych
    warunkach) i wynajac miejsce w hotelu do ktorego mozna w 8 godzin
    dojechac...

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl

  • 5. Data: 2006-07-17 17:21:45
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 17 Jul 2006 08:16:02 +0200, Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>
    wklepał(-a):

> [...]
    >zakonczyc podroz o godzinie ktorej konczy sie prace (w normalnych
    >warunkach) i wynajac miejsce w hotelu do ktorego mozna w 8 godzin

    Już widzę minę klienta, do którego wpadam na 3 godzinki i znikam (dojazd 3 godz.
    w jedną stronę). :)
    Na szczęście u mnie do delegacji jest wliczany czas podróży.

  • 6. Data: 2006-07-18 06:13:17
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    Sławomir Szyszło wrote:
> [...]
    > w jedną stronę). :)
    > Na szczęście u mnie do delegacji jest wliczany czas podróży.

    To juz problem pracodawcy, moze w regulaminie pracy umiescic dojazdy do
    klienta i placic, jesli nie placi za moj czas, no coz...

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl