PracaGrupypl.praca.dyskusje › Oferta pracy - sposób formułowania

  • 1. Data: 2006-07-14 09:44:46
    Temat: Oferta pracy - sposób formułowania
    Od: Doc <d...@w...pl.die.spamer.die>

    Witam grupowiczów,

    Ostatnio zamiesciłem w usenecie ogloszenie o pracę. I od razu na wstępie
    dostałem ochrzan za to, że nie podałem wynagrodzenia.

    Ja szukałem pracy dwa lata temu. Nie przypominam sobie żeby ktos
    kiedykolwiek w ogloszeniu podawał wynagrodzenie. Co najwyżej była
    wieloznaczna lakoniczna notka: "Atrakcyjne zarobki".

    Czy coś się zieniło w ciągu tych dwóch lat i teraz normą jest podawanie
    zarobków w ogloszeniu? Zawsze myślałem, że to zależy od wykształcenia,
    umiejętnosci, doswiadczenia oraz negocjacji z pracodawcą.

    Pozdrawiam,
    --
    Doc,
    d...@w...pl.kill.spamming

  • 2. Data: 2006-07-14 10:08:52
    Temat: Re: Oferta pracy - sposób formułowania
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    Doc wrote:
> [...]
    > zarobków w ogloszeniu? Zawsze myślałem, że to zależy od wykształcenia,
    > umiejętnosci, doswiadczenia oraz negocjacji z pracodawcą.

    Tak - zmienily sie wymagania pracobiorców, cóż wszyscy maja juz po
    dziurki w nosie bieganie/wysylanie ect za oferta, ktora z gory jest
    skazana na odrzucenie, bo pracodawca ma za maly budzet i nie stac go na
    danego pracownika. Oczywiscie, ze kwota nalezy do negocjacji, ale mozna
    podac pewne widelki, by wiedziec, czy pracodawca ma do zaoferowania
    posade 1000-2000zl, czy 2000-4000zl... czy tez jeszcze inna...

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl

  • 3. Data: 2006-07-14 10:30:57
    Od: TLP <t...@s...pl>

    Dnia 14-07-2006 o 11:44:46 Doc <d...@w...pl.die.spamer.die>
    napisał(a):

> [...]
    > wieloznaczna lakoniczna notka: "Atrakcyjne zarobki".
    >
    > Czy coś się zieniło w ciągu tych dwóch lat i teraz normą jest

    nie, ale coraz częśćciej jest bardzo mile widziane.
    Weź pod uwagę, ze bezrobocie spada (w pewnych branżach praktycznie nie
    istnieje), mobilność pracowników wzrasta (przeprowadzki!) i tym podobne
    okoliczności. Ja na przykład nie poświęciłby czasu (i ceny biletu
    kolejowego w dwie strony) żeby dojechać z Poznania do Wawy na rozmowę
    kwalifikacyjną bez uprzedniej orientacyjnej znajomości oferowanych
    zarobków.

    "atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od wyników", jak to lubicie ;)
    pisac, znaczy tyle co "moja znajomość angielskiego jest komunikatywna".
    Czyli gówno znaczy.

    --
    TLP

  • 4. Data: 2006-07-14 11:38:52
    Od: Tobi <t...@p...onet.pl>

    Nic się nie zmieniło, chociaż miło byłoby znać przynajmniej widełki,
    patrząc na problem z punktu widzenia poszukującego pracy.

    Tobi

  • 5. Data: 2006-07-14 12:42:35
    Od: Michał <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Doc" <d...@w...pl.die.spamer.die> napisał w wiadomości
> [...]
    > kiedykolwiek w ogloszeniu podawał wynagrodzenie. Co najwyżej była
    > wieloznaczna lakoniczna notka: "Atrakcyjne zarobki".

    Zauważ że pomalutku w kraju wszystko sie normuje, a jeżeli popatrzysz na
    ogłoszenia z Irlandii to tam wszedzie podają np 5.5 - i wtedy wiadomo że
    nie ma po co dzwonić.