PracaGrupypl.praca.dyskusje › gotowość do założenia własnej działalności gospodarczej

  • 1. Data: 2006-07-14 12:43:01
    Temat: gotowość do założenia własnej działalności gospodarczej
    Od: "cOOba" <c...@o...pl>

    Witam,

    Choć zapewne cv jako takie nie jest w żaden sposób obwarowane ścisłymi
    ramami, a co najwyższej sformalizowane, więc mówienie o jakimkolwiek
    obowiązku raczej mija się z celem, ale czy komuś z grupowiczów wiadomo (bądź
    spotkał się z czymś takim) gdzie w cv należałoby [a może tego się nie
    umieszcza w cv tylko w ewentualnym lm, bądź wogóle w żadnym dokumencie]
    wstawić taką klauzulę 'gotowości do założenia własnej działalności
    gospodarczej' ? Chodzi mi o to, że, jak zauważyłem - na niektórych
    stanowiskach jest to oczekiwane, a ja chciałbym, umieszczając potem cv w
    jakieś bazie w portalach wyszukujacych dać jasno do zrozumienia, że jestem
    na to gotowy, a tym samym jakby przekonać pracodawcę do wyboru mnie :)
    [przykład: http://www.gumtree.pl/warszawa/33/4995333.html w sekcji 'mile
    widziane']. A może takie coś umieszczać w odpowiedzi dopiero na konkretne
    stanowisko ? Jak to jest ? Będę dŹwięczny :) za wszelkie rady, za które z
    góry dziękuje :)

    --
    Regars For All
    -- cOOba --

  • 2. Data: 2006-07-14 13:25:09
    Od: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer>

    cOOba napisał(a):
> [...]
    > umieszcza w cv tylko w ewentualnym lm, bądź wogóle w żadnym dokumencie]
    > wstawić taką klauzulę 'gotowości do założenia własnej działalności
    Umieść na samym dole - np. w informacjach dodatkowych. A jeśli
    ogłoszeniodawca wyraźnie zaznacza w ogłoszeniu konieczność założenia
    działalności - zrób nagłówek typu "wykształcenie" albo "doświadczenie" i
    poniżej napisz tak.

    pozdr.
    m.

  • 3. Data: 2006-07-14 15:24:53
    Od: "cOOba" <c...@o...pl>

    "Maciek Sobczyk" news:e98683$rpe$2@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > ogłoszeniodawca wyraźnie zaznacza w ogłoszeniu konieczność założenia
    > działalności - zrób nagłówek typu "wykształcenie" albo "doświadczenie" i

    Dzięki serdeczne za info - zastosuję się do rady :)

    --
    Regars For All
    -- cOOba --