PracaGrupypl.praca.dyskusje › czy ufać takiemu pracodawcy

  • 51. Data: 2006-02-28 13:42:18
    Temat: Re: czy ufać takiemu pracodawcy
    Od: "Nixe" <n...@f...peel>

    "jerry" <...@i...pl> napisał

    > Wszystko jeżeli spełnia warunki umowy o pracę.

    Tyle tylko, że często jest to po prostu nie do odróżnienia.

    PozdrawiaM

  • 52. Data: 2006-02-28 14:14:25
    Od: "yamma" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Kira" <c...@e...wytnij.pl> napisał w wiadomości

    > Re to: yamma [Tue, 28 Feb 2006 13:37:16 +0100]:

    > W ciągu 10 lat?... Nawet sznurowadła z "przebiciem" 1zł...

    Powiedz szczerze. Wierzysz w te bzdury, które tutaj wypisujesz?
    yamma

  • 53. Data: 2006-02-28 14:24:49
    Od: "a a" <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Nick(i) <t...@g...pl> napisał(a):

    > o kod
    > ie
    >

    > no coz, zanim sie zechce szpanowac trzeby bylo sprawdzic swoje bledy a=20
    > nie zmuszac innych zeby zastanawiali sie co autor mial na mysli....
    >
    > sam jestes dno tak szczerze mowiac...
    >
    > a cfaniak to pisze sie troche inaczej
    jak chcesz poprawiac innych to najpierw sam sie popraw
    chłopaniu

    a wracając do tematu:
    dymanie zusu i skarbówki jest szkodliwe tylko w przypadku jak sie wyda
    jak oni nas dymaja to nawet jak sie wyda to jest to dla nich nieszkodliwe

    to podstawowa róznica
    jak ktos chce przykładów to służe :urywanie wypłaty za urlopy macieżyńskie,
    nib po jednym dniu ale w skali kraju orzneli na kilka milionów
    słuze innymi
    i co ktoś beknął ?

  • 54. Data: 2006-02-28 14:31:22
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    yamma napisał(a):

    [...]

    > Kobieto! Co ty pieprzysz?! 300%??? Weź sobie kartkę i długopis i policz ile
    > dostaniesz po 10 latach ze 150 zł przy średnim oprocentowaniu, dajmy na to
    > 5%. Masz średnio ok. 9zł odsetek a to ci daje ok. 90zł po 10 latach - a
    > każda następna kwota jest jeszcze mniejsza, bo krócej procentuje. Wybacz,
    > ale 150zł + 90zł, choćbyś się zesr***, nigdy ci nie da 450 zł.

    Jak sądzę, Kira nie pisała o lokatach o oszałamiającym oprocentowaniu
    5%... :) Jednakże szacunki typu 300% uważam za nieco przesadzone. Nie zawsze
    będzie okazja żeby tak ładnie zarobić na FI, jak to było np. na początku
    stycznia.

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl

  • 55. Data: 2006-02-28 15:33:30
    Od: jerry <...@i...pl>

    > W ciągu 10 lat?... Nawet sznurowadła z "przebiciem" 1zł...

    Czy to aby nie pora by odwiedzić już PRYWATNEGO psychiatrę?

    Pozdrawiam,
    Jarek

  • 56. Data: 2006-02-28 16:08:22
    Od: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer>

    jerry napisał(a):

    > Czy to aby nie pora by odwiedzić już PRYWATNEGO psychiatrę?
    Tak przy okazji dyskusji o wyższości świąt bożego narodzenia...

    uslugi świadczone prywatnie przez psychiatrów i psychologów są
    nieporównywalnie lepsze od państwowych. W zasadzie nie słyszałem, by
    komuś powiodła się terapia u państwowego psychologa.

    Stąd u lepszych psychologów w NFZ darmowe są tylko grupowe sesje
    terapeutyczne. Sesje indywidualne są już płatne.

    pozdr.
    m.

  • 57. Data: 2006-02-28 18:07:22
    Od: "Immona" <c...@n...gmailu>

    yamma napisal(a)

    >Użytkownik "Kira" <c...@e...wytnij.pl> napisał w wiadomości
    >news:du1icl$9s9$1@atlantis.news.tp i.pl...

    >Powiedz szczerze. Wierzysz w te bzdury, które tutaj wypisujesz?
    >yamma

    Akurat troche znam Kire i ona ma skrzywienie przedsiebiorcy :). 300% jest
    mozliwe w handlu, a jesli kupujesz w Chinach, mozliwe jest znacznie wiecej,
    ale wiekszosc zwyczajnych, pracujacych ludzi nie bedzie miala czasu dogladac
    takich operacji - to jest mozliwe, jak z handlu/inwestowania czynisz swoj
    zawod lub jak masz na wstepie tyle kasy, zeby zlecic to inwestowanie
    specjalistom. Ludzie o innych zawodach wloza swoje pieniadze w fundusze
    inwestycyjne, ewentualnie kupia akcje i w tym procenty nie bywaja juz
    trzycyfrowe (zazwyczaj). Ale przesada Kiry, ktora napisala z troche innego
    swiata nie zmienia tego, ze ma racje w swojej tezie - samemu inwestujac
    pieniadze zyskujesz na nich wiecej niz jak leza w ZUSie. W ZUSie nie dosc, ze
    nie masz zadnego procentu (pieniadze nie sa inwestowane, tylko wydawane na
    biezaco), ale jeszcze... nie wyplacaja emerytury powyzej pewnej kwoty. Czyli
    jesli trafi Ci sie zarabiac bardzo duzo, wcale nie dostaniesz bardzo duzej
    emerytury, tylko zostanie ona ucieta od gory. Reszta zostaje ukradziona w
    ramach rownania ludzi w dol.

    I.
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 58. Data: 2006-02-28 20:01:33
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:du1jun$b9b$1@inews.gazeta.pl Nixe <n...@f...peel>
    pisze:

    > Tyle tylko, że często jest to po prostu nie do odróżnienia.
    Ależ skąd, przesłanki wskazujące na faktycznie istniejący stosunek pracy
    precyzyjnie wymienione w kodeksie pracy.

    Jotte

  • 59. Data: 2006-02-28 20:29:31
    Od: "Nixe" <n...@f...peel>

    W wiadomości <news:du2a54$15s$1@news.dialog.net.pl>
    Jotte <t...@W...pl> pisze:

    > Ależ skąd, przesłanki wskazujące na faktycznie istniejący stosunek
    > pracy precyzyjnie wymienione w kodeksie pracy.

    Chodzi mi o to, że często dana czynność może być równie dobrze wykonywana
    jako umowa o pracę jak i jako umowa o dzieło. I nie można się do tego z
    żadnej strony przyczepić ;-)

    --
    PozdrawiaM

  • 60. Data: 2006-02-28 20:49:20
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:du2bre$2vej$1@news.mm.pl Nixe <n...@f...peel> pisze:

    > Chodzi mi o to, że często dana czynność może być równie dobrze wykonywana
    > jako umowa o pracę jak i jako umowa o dzieło. I nie można się do tego z
    > żadnej strony przyczepić ;-)
    Można i to bez większego trudu. Zasady zawierania umów o dzieło określa KC w
    art. 627 i następnych. Cechy umowy o pracę znajdziesz - jak pisałem - w KP.

    Jotte