PracaGrupypl.praca.dyskusjeczy ufać takiemu pracodawcy › Re: czy ufać takiemu pracodawcy
    From: "Immona" <c...@n...gmailu>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: czy ufać takiemu pracodawcy
    Date: Tue, 28 Feb 2006 19:07:22 +0100

    yamma napisal(a)

    >Użytkownik "Kira" <c...@e...wytnij.pl> napisał w wiadomości
    >news:du1icl$9s9$1@atlantis.news.tp i.pl...

    >Powiedz szczerze. Wierzysz w te bzdury, które tutaj wypisujesz?
    >yamma

    Akurat troche znam Kire i ona ma skrzywienie przedsiebiorcy :). 300% jest
    mozliwe w handlu, a jesli kupujesz w Chinach, mozliwe jest znacznie wiecej,
    ale wiekszosc zwyczajnych, pracujacych ludzi nie bedzie miala czasu dogladac
    takich operacji - to jest mozliwe, jak z handlu/inwestowania czynisz swoj
    zawod lub jak masz na wstepie tyle kasy, zeby zlecic to inwestowanie
    specjalistom. Ludzie o innych zawodach wloza swoje pieniadze w fundusze
    inwestycyjne, ewentualnie kupia akcje i w tym procenty nie bywaja juz
    trzycyfrowe (zazwyczaj). Ale przesada Kiry, ktora napisala z troche innego
    swiata nie zmienia tego, ze ma racje w swojej tezie - samemu inwestujac
    pieniadze zyskujesz na nich wiecej niz jak leza w ZUSie. W ZUSie nie dosc, ze
    nie masz zadnego procentu (pieniadze nie sa inwestowane, tylko wydawane na
    biezaco), ale jeszcze... nie wyplacaja emerytury powyzej pewnej kwoty. Czyli
    jesli trafi Ci sie zarabiac bardzo duzo, wcale nie dostaniesz bardzo duzej
    emerytury, tylko zostanie ona ucieta od gory. Reszta zostaje ukradziona w
    ramach rownania ludzi w dol.

    I.
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl